• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Köptips Dykarur i prisklassen upp till 8k

Marathon xSAR eller CWC RN diver. Finns inget som kan konkurrera i denna billiga klass. Sorry, Sumo, jag har dig och gillar dig men du når inte upp till samma nivå ;)

Jag tycker ändå att tissot seastar 1000 bör nämnas i den här tråden, både den gamla och nya modellen är vettiga dykare/instegsklockor. Värt att notera är dock storleken då dem är ganska rejäla och kräver sin handled.

Nya
Tissot-Seastar-1000-6.jpg

Gamla
img_4409web.jpg

Jag väntar på en klocka från Scurfa watches(Bell Diver 1) han jobbar som saturations dykare och har stort klockintresse. Inte börjar tillverka den än men han har en annan som är riktigt snygg och prisvärd
image.jpeg
Kanske kan vara något?

Senast ändrad:
Glycine combat sub tycker jag. Otroligt snygga och jäkligt mycket klocka för pengarna! Hade en tidigare, kan vara en av de mest prisvärda klockor jag ägt.
image.jpeg
image.jpeg
(Lånade bilder)

Den första med orange bezel är otroligt läcker. Vill ha en tuff klocka nu fram mot sommaren och får en svart dykare levererad nu i veckan, men vart väldigt intresserad av denna med som kompliment framåt sommaren.

Hur gör sig den blåa tavlan mot den orangea bezeln?

Tillbaka
Topp