BluesmanV8
Guld
Hängmörat är livet. Idag levererades de "car shaped" vilket var en rolig bonus. De ser ut som Ahlgrens Bilar i entrecote-smak!
Så marmorerat och fint!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hängmörat är livet. Idag levererades de "car shaped" vilket var en rolig bonus. De ser ut som Ahlgrens Bilar i entrecote-smak!
Hitta alternativa njutningar till köttet och bli vegan! Friskare, smalare, gladare
Inte en chans, helt obegripligt för mig.Hitta alternativa njutningar till köttet och bli vegan! Friskare, smalare, gladare
Hitta alternativa njutningar till köttet och bli vegan! Friskare, smalare, gladare
Det kan man ju tycka, men då har man ju i princip all kostforskning mot sig. Visst, man kan väl utesluta soja och gluten (vilket man definivt bör göra) som vegan också, men frågan är vad man ska äta då...
Ur ett etiskt perspektiv tycker jag dock att det är helt korrekt att utesluta kött.
Inte en chans, helt obegripligt för mig.
Som vegan sedan 14 år, men egentligen rätt okunnig om forskning kring kost så blir jag nyfiken, vad talar mot vegansk kosthållning?
/P
Om någon har möjlighet att lösa det rent logistiska själv (håller till i Hälsingland) så kan jag erbjuda kött av riktigt god kvalitet från mig o farsan. Eko (ej certat, för små volymer), slaktat o styckat fem km från gården, hängmörat. Vi kör nu me dlite experimentodlig och korsar Black Angus med SRB för att få lite långsam tillväxt men god marmorering. Kan slänga upp en blänkare då det närmar sig slakt till hösten.
Föredrar amerikanskt alla dagar i veckan, bubblare är dock den polska entrecote vi kör på jobbet. Riktigt jävla bra för typ inga pengar.
Tack för tipset, ska till Warsawa i mars så det lär testas!Bästa entrecoten jag käkat ever var på restaurang i just polen. Iofs var restaurangen som sådan magisk rakt igenom och tycks numera välförtjänt vara med i guide michelin
http://www.brasseriewarszawska.pl/
Tack för tipset, ska till Warsawa i mars så det lär testas!
Föredrar amerikanskt alla dagar i veckan, bubblare är dock den polska entrecote vi kör på jobbet. Riktigt jävla bra för typ inga pengar.
Jag körde Gröna gårdar så länge det fanns ett utlämningsställe i närheten. Väldigt nöjd med innehållet i deras lådor!
Ne en lokal grossist i gbg är detMatin Servera eller?
Ne en lokal grossist i gbg är det
Har köpt en stor köttlåda där vid ett tillfälle, bra kvalitet!Jag hadnlar allt mitt kött härifrån http://www.hamra-hakansgard.se/
resbart avstånd om du köper på dig lite
Jens Linder, DN:s matskribent.Oxfilé funkar utmärkt, det gäller att veta hur man får fram smaken bara. Vem har skrivit artikeln för DN?