• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kaihaj

KaiHaj

Basic
Betygssida för myself! Ni som har haft nöjet att göra affär med mig kan gärna skriva en rad eller två här :)

Har precis fått en klocka skickad till mig av Kaihaj. Detta måste vara en av de absolut smidigaste affärerna jag gjort på klocksnack. Efter några korta mail oss emellan var vi överens och bara några timmar senare var klockan på väg till mig.
Skicket lika bra som beskrivet och trevlig kille att ha att göra med.
Goodguy till 110%.

Köpte en klocka av @KaiHaj vi en Facebook-grupp för klockor. All kommunikation sköttes via Messenger och han skickade klockan på posten som överenskommet. Klockan var i precis det skick som han förklarade och bilderna visade. Affären var väldigt smidig och kan varmt rekommendera @KaiHaj till alla som vill göra affärer med honom!

Köpte en seiko 5 sports. Av @KaiHaj hans beskrivning och bilder på klockan stämde mycket väl överens med verkligheten. Han skickade klockan snabb och väl förpackad. 100% nöjd 🙂

Tillbaka
Topp