• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kamouflerad Rolex

Josef B

Bestraffaren
Jävla lustigkurrar.. UN släpper en vågad LE för Game of thrones och blir sågad, sen kommer en nersmutsad Rolex och blir hyllad(isch). o_O

Jajja, den är ok i mina ögon men inget jag skulle köpa.. Ever.. Om jag inte börjar jaga och har för mycket pengar.. Eller att grabben vill ha en och leka ninja med.. Camo är för jägare och barn mao.
Bilder?
 

carlanton

Audemars
Camo är alltid coolt.

Xo3qj.jpg
 
Har alltid undrat vem som köper Graham - de ser ju ut som en påse skit. Den där kronskyddet kan ju varken vara praktiskt eller särskilt snyggt enligt någon

(Ingen verkar ju sporta G här, så vi kan väl vara ärliga då)

Inget större fel på Graham som klockor, känner flera som haft/har dom, det stora felet är priset, hade dom legat som B&R så hade nog flera haft en men nu ligger dom runt 80k och då finns det mycket roligare dinkor att lägga dom pengarna på...

Erikson Urhandel säljer ju dom om man vill klämma på dom...
 

Josef B

Bestraffaren
Jag har haft Graham som brorsan sedan fick köpa. Riktigt coola klockor, men som Masterkiller skriver, rätt dyra.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Inget större fel på Graham som klockor, känner flera som haft/har dom, det stora felet är priset, hade dom legat som B&R så hade nog flera haft en men nu ligger dom runt 80k och då finns det mycket roligare dinkor att lägga dom pengarna på...

Erikson Urhandel säljer ju dom om man vill klämma på dom...
Wut? 80k för de där låtsashandgranaterna?
 
Topp