• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Forumbugg Kan inte lägga in bilder, formatera text mm

AndersM

Silver
Friends Of KS
2-Faktor
Sen igår är allt grått i "skrivrutan". Har provat alla tips i tidigare inlägg....tömt cache osv.... inget resultat

Bilagor

• Screenshot_20230623_184144_Chrome.jpg
    Screenshot_20230623_184144_Chrome.jpg
    155.7 KB · Visningar: 13
Har samma problem. Slutade fungera samtidigt på två olika enheter sedan en tid tillbaka. Gemensamt är Opera som webbläsare. Fick byta till Firefox för att kunna lägga in bilder, men använder den enbart till det. Får hoppas att det löser sig någon gång i framtiden.

Vad är det som gör att felet återkommer för att ibland snabbt därpå försvinna och bli som normalt, något vi kan göra för att undvika när den här "buggen" uppstår?

Nu har jag det problemet igen, allt är grått och går inte att trycka i för att ändra utseende på text osv. Mindes att @Highvalley skrev ett bra svar här i tråden som löste problemet för mig sist. Men ser nu att @Highvalley inlägg ovan är raderat/redigerat?!? But why??

Hur löser jag mitt problem?
Snälla Bullen, hjälp mig

Nu har jag det problemet igen, allt är grått och går inte att trycka i för att ändra utseende på text osv. Mindes att @Highvalley skrev ett bra svar här i tråden som löste problemet för mig sist. Men ser nu att @Highvalley inlägg ovan är raderat/redigerat?!? But why??

Hur löser jag mitt problem?
Snälla Bullen, hjälp mig
Jag brukade hjälpa till lite när någon moderator raderade mina inlägg. Vet inte om det hade avsedd effekt men nu var det länge sedan jag råkade ut för det. Förut var det ett återkommande problem.

Jag brukade hjälpa till lite när någon moderator raderade mina inlägg. Vet inte om det hade avsedd effekt men nu var det länge sedan jag råkade ut för det. Förut var det ett återkommande problem.
Wuut 😳 låter ju sjukt. Du hjälpte ju iaf till. Kolla här ovan, inte en annan jävel (mod) verkar ju bry sig?! Pinsamt dåligt! Orkar du får du gärna skriva ned tillvägagångssättet igen för @Nissestr nedan funkar inte.
tryck på bracketarna [ ]

funkis?
Vadå bracketerna 🤷🏼‍♂️

Tillbaka
Topp