Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns olika vägar att gå...MmmmmVill göra mig lite hörd och nå upp till 20 inlägg.
Detta måste vara det jag stör mig mest på under 2015, än så länge. 20 inlägg, snacka om att det blir onödiga inlägg.
Förstår inte riktigt problemet med det? Tanken är väl just att slippa personer som bara är här för sälja......
Jag ser köp&sälj som ett premium för medlemmar. Om någons mål är 20 inlägg för att slippa betala blockets avgift och sedan dra så borde man inte få posta där till att börja med. Men det är bara min åsikt
Jag ser ifs inte problemet med att ha en stor säljmarknad men det som irriterar mig är att jag är intresserad av klockor men sen inte kan lägga en sälj eller köpannons, eller ens svara på en sådan fören man gjort 20 inlägg.
Hittar du ngt intressant kan du ju skicka ett PM..Jag ser ifs inte problemet med att ha en stor säljmarknad men det som irriterar mig är att jag är intresserad av klockor men sen inte kan lägga en sälj eller köpannons, eller ens svara på en sådan fören man gjort 20 inlägg.
Jag ser ifs inte problemet med att ha en stor säljmarknad men det som irriterar mig är att jag är intresserad av klockor men sen inte kan lägga en sälj eller köpannons, eller ens svara på en sådan fören man gjort 20 inlägg.
Detta måste vara det jag stör mig mest på under 2015, än så länge. 20 inlägg, snacka om att det blir onödiga inlägg.
Är det din Seiko du skall sälja är jag intresserad. Men du har kanske skaffat fler klockor sedan du presenterade dig på-Skulle precis lägga in en försäljningsannons på en klocka i min samling men fick svaret "Du kan inte posta här inne"??!! Någon som kan förklara detta eller hjälpa mig så jag faktiskt KAN posta där inne?
Mv.
ScubaKing
Om du är intresserad av klockor är det väl inget problem att skriva 20 inlägg på ett klockforum?Jag ser ifs inte problemet med att ha en stor säljmarknad men det som irriterar mig är att jag är intresserad av klockor men sen inte kan lägga en sälj eller köpannons, eller ens svara på en sådan fören man gjort 20 inlägg.
Är det din Seiko du skall sälja är jag intresserad. Men du har kanske skaffat fler klockor sedan du presenterade dig på-
http://www.timetotalk.se/timetotalk/kort-presentation-och-2-coola-klockor-t12210.html
Hallå alla! Är det samma 20 ggr gräns i lifestyle? Är i stort behov av hjälp men har ingen behörighet att posta där ännu![]()
Hallå alla! Är det samma 20 ggr gräns i lifestyle? Är i stort behov av hjälp men har ingen behörighet att posta där ännu![]()
Tja och välkommen! Det krävs minst 50 inlägg, det jag kommer ihåg![]()
Inne dagligen och bara 5 inlägg per år!?Okej, tack!
Varit medlem sen 2014 och är inne dagligen, tyvärr extremt dålig på att posta dock.
Inne dagligen och bara 5 inlägg per år!?![]()
Tycker jag är dålig på att posta men jag var nog inne och bara läste i vart fall under ett år.Mer vanligt än vad man tror!
Tycker jag är dålig på att posta men jag var nog inne och bara läste i vart fall under ett år.![]()
50 inlägg och två veckor är de nya reglerna: https://klocksnack.se/threads/uppdaterade-regler-på-köp-o-sälj.126569/jag kan inte posta på köp och sälj fast jag har mer än 20 inlägg?? måste man vara aktiv under en viss tid eller?
Tackar! Kan ändå förstå varför! Får bli lite mer aktivitet helt enkelt50 inlägg och två veckor är de nya reglerna: https://klocksnack.se/threads/uppdaterade-regler-på-köp-o-sälj.126569/