S
Staafen
Guest
på köp & sälja även om jag inte borde köpa mer. Någon mer som har det problemet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
10? Är din F5 trasig? Här är vi uppe i det upphöjt till tjugoAtt man inte tagit till sig av detta ännu? Har tittat minst 10ggr ikväll
Själv tittar jag aldrigmer än 100 gånger per dag10? Är din F5 trasig? Här är vi uppe i det upphöjt till tjugo
Umpa-bumpasDet enda man möts av är ju massa umpa-bumpa som var ointressanta redan i maj när de kom ut……
Det ingår i min behandling att gilla minst fem annonser i månaden utan att köpa.
Självplågare….. men jag antar att det är bra för att kunna behålla behärskningen hos AD.Det ingår i min behandling att gilla minst fem annonser i månaden utan att köpa.
Jag ser inte problemet....på köp & sälja även om jag inte borde köpa mer. Någon mer som har det problemet?
Då har du verkligen problem.Jag ser inte problemet....
Kan man inte lösa det via barnspärr eller vad det heter?Jag önskar att hela K&S gick att sätta på ignore.
Snälla lös det
Kalla det vad du vill - bara berätta hur man gör!Kan man inte lösa det via barnspärr eller vad det heter?
Kodlås till KS och alkolås till K&S?Kan man inte lösa det via barnspärr eller vad det heter?
Alkolås till köp & sälj är ju givet.Kodlås till KS och alkolås till K&S?
Alkolås till PM också för den delen så slipper man stå till svars för alla skambud man drar iväg på fyllanAlkolås till köp & sälj är ju givet.
Jag brukar också skylla på att jag var full.Alkolås till PM också för den delen så slipper man stå till svars för alla skambud man drar iväg på fyllan
Hjälp finns faktiskt. Ring @Dr PuhProblemet kvarstår tyvärr.
Dessvärre är en del fall bortom all hjälp…Redan gjort!