Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej skeleton är en person, huvudet först, och helgrymt! Påminner om dumma saker man gjorde när man var yngre.Vad heter sporten? Skeleton?
Finns många lustiga sporter, en del coola också, denna är en stjärtdelare.
Kanske, men sen är beräkningen av tid också märklig, vid enmansrodel är det baserat på 4 åk, men vid tvåmans så gör de bara 2 åk var.Känner att svaret ligger i vanlig manlig dumhet!
- Tror du det går ännu fortare om vi ligger två på??
Sen när det inte gick att ligga fler på varandra så då uppfann man bobsled... Som gick ändå snabbare!
Vanlig klassisk manlig dumhet kan nog förklara många märkliga fenomen i samhället.Känner att svaret ligger i vanlig manlig dumhet!
- Tror du det går ännu fortare om vi ligger två på??
Sen när det inte gick att ligga fler på varandra så då uppfann man bobsled... Som gick ändå snabbare!
Vanlig klassisk manlig dumhet kan nog förklara många märkliga fenomen i samhället.
Burj KhalifaJag följer inte riktigt, kan du ge nått exempel?
Fins det Mix-lag???Känner att jag har så många frågetecken efter att ha tittat på det här. Hur kan detta vara en gren i OS? Turas dem om om att ligga överst eller är vissa förkastade till att vara BB förevigt?
![]()
Burj Khalifa
Klättra upp i träd på fyllanStill lost faktiskt, klassiskt manlig dumhet?
Klättra upp i träd på fyllan
Hoppa från en klippa ner i okänt vatten
Glida nerför trappräcket ovanför en stentrappa
Lägga sig två snubbar i en kälke dimensionerad för dvärgar och åka nerför en isbana i 150 km/h
On topic. Bad ass sport det där. Till skillnad från typ curling.
Känner inte igen beteendet, varken hos mig själv eller mina manliga vänner, nåja, avarter finns där alltid såklart.
Dumhet är en sak, men the need for speed är inget nytt, men sättet att uppnå det i det här fallet får en att fundera en extra sväng![]()
Som Morgan skriver: avarter finns alltidHoppade du och dina manliga vänner över åldern 13 - 23?
Hoppade du och dina manliga vänner över åldern 13 - 23?
"speed has never killed anyone. suddenly becoming stationary, that's what gets you"
Om inte det där är ett tecken på just manlig dumhet så vet jag inte vad som är!? Ryggmärgsskador och riskgrupper...Men hastighet, där har jag förståelse. Känslan av att vara i kontroll, oavsett risken, den kan jag förstå.
Stupid may be![]()
Still lost faktiskt, klassiskt manlig dumhet?
Om inte det där är ett tecken på just manlig dumhet så vet jag inte vad som är!? Ryggmärgsskador och riskgrupper...
Nej, manlighet=dumhet. Det är sen gammaltNej. Det är en kalkylerad risk, sedan vart man ligger på skalan "risk" efter att uträkningen är gjord har med en mängd faktorer att göra.
Men om du menar att alla aktiviteter som överhuvudtaget kan sluta med en skada så kanske du har rätt...
Att det sedan finns korkade personer som gör korkade saker det är inget nytt, men att det har något med manlighet att göra håller jag inte med om.
Det står ju: en MAN fördes till sjukhus.Gårdagens DN. Sätter min SKX007 på att den som hoppade har (hade?) skägg/skäggstubb.
Ganska kul att säkert 99,999% av dom som läste denna nyhet "vet" att hopparen är en kille utan att det står någonstans. Av någon anledning så gör inte kvinnor sånt här.
![]()
Jag läste bara nyckelorden, Kungsholmen, fallskärm, sjukhus och lade ihop ett plus ett.Det står ju: en MAN fördes till sjukhus.