• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kanske den bästa allroundklocka jag ägt...

plexan

Cartier
Förstår vad du menar, känns som den tickar i alla mina krav på en perfekt allroundklocka också!
Riktigt snygg! Men mina absoluta GS favorit är nog ändå SBGA011:
SBGA011-L.jpg

Eller SBGH001
SBGH001-L.jpg
 

Dammen

Cartier
Jag gillar GS, var nästan religiös i min beundran förra våren och hade storslagna planer på att köpa en vid examen. Var inne flera gånger på Klockmaster och var riktigt imponerad av finishen. Köp blev aldrig av, det går uppenbarligen åt en massa pengar när man skaffat lägenhet, vem kunde ana det? Vill gärna ha ett ur med PR någon gång i framtiden, en av få komplikationer som jag ser någon nytta i att ha. :)
 

klockodile

Dundee
2-Faktor
Jag gillar GS, var nästan religiös i min beundran förra våren och hade storslagna planer på att köpa en vid examen. Var inne flera gånger på Klockmaster och var riktigt imponerad av finishen. Köp blev aldrig av, det går uppenbarligen åt en massa pengar när man skaffat lägenhet, vem kunde ana det? Vill gärna ha ett ur med PR någon gång i framtiden, en av få komplikationer som jag ser någon nytta i att ha. :)
Har själv en gångreservsindikeringsfetish...
 
Topp