Verkligen häftiga grejer! Inte ofta man ser dessa dyka upp!! Om jag har tur och allt går som man önskar går jag hem med 2 ur!Nu verkar katalogen vara fullständig
Jag och ett par vänner samt en kollega från mitt jobb kommer vara på plats!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Verkligen häftiga grejer! Inte ofta man ser dessa dyka upp!! Om jag har tur och allt går som man önskar går jag hem med 2 ur!Nu verkar katalogen vara fullständig
Den öppna visningen till auktionen startar 19 maj.Är det någon som varit och klämt? Spanar lite på denna Piaget, men känns som storleken kan vara ett sänke…
![]()
Piaget, Klockor - Varunummer 2 068 176
PIAGET, Protocole XL, Cal 500P, Serie nr. 840748, Boett nr. 26100, herrur, 31 x 34 (41) mm, 18K guld, automatisk, safirglas, datum, läderband, originalspänne i 18K guld, ca 2000, box (skadad), ytterkartong.www.kaplans.se
![]()
Sjukt fet
Går fint att komma efteråt och anmäla sig. Gäller ju att hinna till sitt objekt bara.Om man vill vara med på auktionen idag, måste man vara där exakt kl. 13 eller går det bra att komma strax efter?
Topp, tack för svar. Det kommer nog inte vara några problem, om de inte auktionerar jäkligt snabbt...Går fint att komma efteråt och anmäla sig. Gäller ju att hinna till sitt objekt bara.
Fin! Gillade. Bra köp.Dagens skörd
![]()
totalvikt 280,4 gramDet här blev ju jättebra!
![]()
Ja den är lite tunn.totalvikt 280,4 gram![]()
Hittat en ny 1a till index?Dagens skörd
![]()
Har inte kollat upp det. Budade lite spontant, om jag ska va ärlig.Hittat en ny 1a till index?