• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans klockkvalité???

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Ja tusan vad den var risig, man kan ju bara tänka vad den varit med om. Vilka har sådana i byrålåda hemma? Har man pengarna är det ju dock en trevlig beater. Har man en fin rödsub kan ju vara svår att förmå sig själv verkligen använda den.
Tavlan är skadad under service. Det är inte patina. :)

Caset ser mulligt ut med lite battle scars. Har lättare att leva med det.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Förra klockkvallen så hade de väl en röd sub som inte gick superdyrt vill jag minnas. Men den var oxå i rätt risigt skick.
 

carlanton

Audemars
Den här var riktigt grym:

967429.jpg
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Vad tror ni "Paul Newman" 6263 landar på? eller rättre sagt vad är den värd? Per

Sedan måste jag fråga, är det smuts vi ser eller är den skadad?
AUK5gXW.jpg
Har dålig koll på pris på PNs. Denna ser helt ok ut och har sällsynta pushers. Kanske går kring halvmiljonen? Har dålig koll på marknadspriserna på dessa då det aldrig skulle vara aktuellt. Konfigurationen på 6263:an är enligt mig den snyggaste av alla Daytonas. Inte dyrast eller mest rare men snyggast.
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har dålig koll på pris på PNs. Denna ser helt ok ut och har sällsynta pushers. Kanske går kring halvmiljonen? Har dålig koll på marknadspriserna på dessa då det aldrig skulle vara aktuellt. Konfigurationen på 6263:an är enligt mig den snyggaste av alla Daytonas. Inte dyrast eller mest rare men snyggast.
Tackar! Känner att jag ska läsa på om dessa PNs, tycker dom är så otroligt vackra. Hoppas man vinner lite pengar i framtiden :greedy:
 

par

Patek
2-Faktor
Svårt o se exakt men röd subben ser ut att ha ganska tjocka luggar iaf, tycker den var rätt charmig.
 

10past10

Omega
E
Tänkte samma! Hade varit kul att få veta vem de va som köpte den :)

Han såg ganska kul ut, som en blandning av Lars Norén och Gert Wihngård, men med illa sittande blekta jeans och gympadojor. Han pratade uppenbarligen helst italienska.

Kanske inte en kille jag spontant skulle gissat på som en som köper daytonor för några miljoner en lördag förmiddag. Härligt!
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Det är 20% på summor 1-200000, 10% 200001-500000 och 5 på allt över det.

Så 40k + 30k + 42,5k = 112,K provis
Se där! Tack för rättelse! Jag får redigera mitt inlägg! :)

Edit: Vart kan man läsa om det? På deras hemsida står det bara ''Samtliga föremål säljs till tidigare fastställt
utropspris jämte en provision på 20 % inklusive mervärdesskatt.''

Ping Stråkarn
 
Topp