Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant att de två mest hypade nya Rolexarna Daytona och Pepsi blev återropade. Inga bud alltså.En del modern sportrolex återropad men annars vare rätt dyrt. Förvånande när man jämför med Bukowskis auktion för några veckor sedan.
Troligen för att det funnits fler förhandsbud över utrop.Sorry om frågan har ett uppenbart svar, ställer den ändå. Hur kommer det sig att första budet är ett förhandsbud som är långt över utrop på vissa? Om man lägger förhandsbud, borde de inte börja vid lägsta nivån (utrop) och buda uppåt åt budgivaren?
Jag tror att förhandsbud är så högt som klockan har budats innan auktionens start.Sorry om frågan har ett uppenbart svar, ställer den ändå. Hur kommer det sig att första budet är ett förhandsbud som är långt över utrop på vissa? Om man lägger förhandsbud, borde de inte börja vid lägsta nivån (utrop) och buda uppåt åt budgivaren?
Man förväntar sig möjligen en fortsatt dipp på dessa framöver och väljer att avvakta?Intressant att de två mest hypade nya Rolexarna Daytona och Pepsi blev återropade. Inga bud alltså.
Jag gissar det bud som visas ar det hogsta forhandsbud som kommit in. Dvs startar buden pa 10 men forhandsbuden har redan kommit in till 15 sa ar det dar man borjar auktionen.Sorry om frågan har ett uppenbart svar, ställer den ändå. Hur kommer det sig att första budet är ett förhandsbud som är långt över utrop på vissa? Om man lägger förhandsbud, borde de inte börja vid lägsta nivån (utrop) och buda uppåt åt budgivaren?
Blev den din?Ultradiven vad riktigt fin och gick relativt billigt ändå…
![]()
50 lax för en Enicar måste vara nytt rekord!?Ultradiven vad riktigt fin och gick relativt billigt ändå…
![]()
Du tänkte på bottenrekord nu va?50 lax för en Enicar måste vara nytt rekord!?
![]()
Den var fin faktiskt, var sugen på den!Heuer Carreran gick inte så dyrt. Tydlig dipp på Heuer.
”Lugna ner dig” säger Jojje. Christian ser nöjd ut.Snyggt!
![]()
Bra pris. Den var i otroligt fint skick och hade bruna subdials. Riktigt bra köp för 2.2. Kan mycket väl vara värd över 3.2,2 plus avgifter...som hittat!
![]()
Samma köpare som knep stålpateken om jag inte missminner mig. Bra kväll för den köparenBra pris. Den var i otroligt fint skick och hade bruna subdials. Riktigt bra köp för 2.2. Kan mycket väl vara värd över 3.
Stålpateken är nödvändigtvis inget kap pengamässigt.Samma köpare som knep stålpateken om jag inte missminner mig. Bra kväll för den köparen![]()
Ursäkta okunskapen - vad betyder bruna subdials på denna?Bra pris. Den var i otroligt fint skick och hade bruna subdials. Riktigt bra köp för 2.2. Kan mycket väl vara värd över 3.
Att den var lite tropical. Inte mycket men lite i kanterna på subdialsen. Förvånande att det aldrig nämndes men något som kommer att glädja den nya ägaren.Ursäkta okunskapen - vad betyder bruna subdials på denna?