Jag har också spanat in den och tänkte nog buda, jag gillar den tavlan.Den här såg väl lite trevlig ut, undrar vad det är för länk som sitter på?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3630/vara/1582876
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har också spanat in den och tänkte nog buda, jag gillar den tavlan.Den här såg väl lite trevlig ut, undrar vad det är för länk som sitter på?
https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3630/vara/1582876
Blir väl lite snittar med storfräsarn @eriksson850 på förhandsvisningen till Omegaspecialen onsdag kväll men troligen inte på auktionenFörresten vilja tänkte vara där personligen?
Har hört att han är landshövding över norra stockholmregionen, så det måste bli en ärofylld upplevelse.Blir väl lite snittar med storfräsarn @eriksson850 på förhandsvisningen till Omegaspecialen onsdag kväll men troligen inte på auktionen
Yes vi har nu kikat meny och lokal. Blir väl typ som förra året men fler rätterBlir det nån vintage GTG i samband med auktionen? Isf är jag där
Låter ju lysande!Yes vi har nu kikat meny och lokal. Blir väl typ som förra året men fler rätter
Jodå. Det blir trevligt för honom och Kaplans att jag förärar dem med ett besök.Har hört att han är landshövding över norra stockholmregionen, så det måste bli en ärofylld upplevelse.
Ska bli väldigt trevligt, länge sedan jag träffade dig.Blir väl lite snittar med storfräsarn @eriksson850 på förhandsvisningen till Omegaspecialen onsdag kväll men troligen inte på auktionen
Yes vi har nu kikat meny och lokal. Blir väl typ som förra året men fler rätter
Kommer snart i en tråd nära digNär kommer mer information kring det? Vore kul att träffa KSare
Idag är det dags! Hur är det om man kommer lite sent till auktionen, typ en halvtimme. Går det ändå att få en spade?
Jag satt uppkopplad hemifrån och råkade klicka hem en Speedmaster från 79. Min första auktion genom Kaplans, livsfarligt.Någon som köpt något? Eller sålt?
Sålde flightmaster och en minerva. Överraskad över hur lågt flightyn gick. Konstaterar också att sportrolex är fortsatt löjligt dyrt men att 5711 tappat fart. Båda blev återropade. Överlag spretiga priser där en del gick oväntat högt men annat lågt.Någon som köpt något? Eller sålt?
Misstänke att Minervan med tre kronor var din. Tyckte prisskillnaden jämfört med de utan tre kronor var låg.Sålde flightmaster och en minerva. Överraskad över hur lågt flightyn gick. Konstaterar också att sportrolex är fortsatt löjligt dyrt men att 5711 tappat fart. Båda blev återropade. Överlag spretiga priser där en del gick oväntat högt men annat lågt.
Ja, det håller jag med om fast jag reagerade mer på den låga prisskillnaden mellan 911 flightyn och min 910.Misstänke att Minervan med tre kronor var din. Tyckte prisskillnaden jämfört med de utan tre kronor var låg.
Grattis! Ser trevlig ut!Jag satt uppkopplad hemifrån och råkade klicka hem en Speedmaster från 79. Min första auktion genom Kaplans, livsfarligt.
Jag antar att boettformen håller nere priset och att historiken därför inte ger den premium som det hade gjort på t ex en Speedmaster.Ja, det håller jag med om fast jag reagerade mer på den låga prisskillnaden mellan 911 flightyn och min 910.
Tack!Grattis! Ser trevlig ut!
Så är det troligen men känns som de var dyrare för ett par år sedan. Kan också vara tillfälligheter förstås.Jag antar att boettformen håller nere priset och att historiken därför inte ger den premium som det hade gjort på t ex en Speedmaster.
Den var min. Känner mig nöjd. Ett mkt. tidigt ex. som jag hoppas kan glädja någon Seikofanatiker.Tack!
Seiko kändes inte heller hett, borde inte denna gått för mer? https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3628/vara/1586056