• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kaplans, vad hände här?

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Studera bilderna noggrant (tavlan med och utan boett), skulle du lämna in din PN till dem?

BbvZ2Lg.jpg

http://www.kaplans.se/Kaplans/AuctionArt.aspx?vId=980718&plT=52268036&AuktID=2543
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Nej, knappast, om de lyckas sabba den som de tydligen gjort har... (med en "liten men ganska tydlig del"...).
Fan vad sur jag skulle varit om jag var agare...

Mvh
Micke E
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Undrar om de hade erbjudit ägaren någon kompensation för slarvet. För det påverkar säkert försäljningspriset
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Ber om ursäkt för jag gör en avstickare men är det bara jag som har problem med kaplans hemsida? Jag kan gå in på hemsidan och sedan på auktionerna, men när jag ska klicka på ett objekt så börjar webbläsaren tugga och inget händer... skumt, har inte haft problem med det innan, tror nya safari kan ligga bakom...
 

_jonte

Patek
Ber om ursäkt för jag gör en avstickare men är det bara jag som har problem med kaplans hemsida? Jag kan gå in på hemsidan och sedan på auktionerna, men när jag ska klicka på ett objekt så börjar webbläsaren tugga och inget händer... skumt, har inte haft problem med det innan, tror nya safari kan ligga bakom...
De kör ju med Silverlight, som Microsoft gör. Finns det till Mac? Isf testa installera om detta eller uppgradera.
 

carlanton

Audemars
Är inte utropspriset ganska lågt? Som jag har förstått det säljs det mesta för utropspriset, och det där är väl ungefär vad man får betala för en med vanlig tavla?
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Man behöver inte Silverlight för att kolla Kaplans. Enda skillnaden är att sajten inte "zoomar" in bilderna utan öppnar dem i nytt fönster istället.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Kaplans är väl ett juste företag så att de kompenserar säljaren - om hen märker vad som hänt?
 
Topp