kaptenlillen
Basic
Lämna gärna en liten ref om vi har gjort affärer, oavsett om det vart positivt eller negativt. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort Tack för de fina orden!Har lär känna @kaptenkillen och han är 110% GG. Bra köpare och säljare
Stort tack! Trevlig affär!@kaptenlillen köpte en bulova av mig! Hur smidig som helst & dessutom väldigt trevlig med massa tjöt om klockor. 110% GG.![]()
Stort tack!Köpt en klocka i 20k-klassen på distans av @kaptenlillen . Snabb och trevlig kommunikation genom hela affären och otroligt tillmötesgående på alla sätt! 100% goodguy och jag gör gärna affärer igen om möjligheten ges![]()
Stort tack själv!Köpt en vacker Oris av @kaptenlillen och kunde inte vara nöjdare. Snabb frakt, omsorgsfullt packat och riktigt trevligt snack. Det är väl allt man ka önska sig av en äkta GG det?! Handlar gärna med @kaptenlillen igen.
Tack! Det värmde! Samma till dig!Köpt en Longines av @kaptenlillen. Allt perfekt som vanligt. Från packning till leverans & bäst av allt din vänskap.
Tack. Samma till dig!Köpt klocka av herrn. Supertrevlig och smidig! 110% GG i min värld