• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KAY75

Joule

Breitling
Köpt ett styck klocka av kay75. Mycket trevlig och smidig att ha och göra med. Allt var som utlovat och var supernöjd efteråt. Rekommenderas!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Gjort en större bytesaffär med Kay75 innefattande flera objekt som borde lett till en osäker logistikhärva. Han såg till att allting sköttes exemplariskt och som utlovat, vilket gjorde affären oerhört smidig.

Gör gärna affärer med denna herre igen.

Deal with Confidence.
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Köpte klocka i 20.000kr-klassen av Kay75 på distans, har bara gott att säga.
Tack för en trevlig affär, 100% Goodguy i min bok!
 

ScubaKing

Audemars
Avslutade precis en mycket smidig affär på distans med Kay. Mycket trevlig herre och 100% Goodguy. Skulle gärna göra fler affärer med Kay framöver.
Tack för en trevlig affär Kay.
 

theman1

Omega
Köpt en klocka på distans och dessutom verkar Kay kunna påverka postnord. Fan så snabbt jag fick klockan :) 100% good guy. Supernöjd med min breitling.
 

henel321

Breitling
2-Faktor
Köpt en Sjöö Sandström av Kay. Mycket trevlig affär och kom välförpackad och helt i skick som beskrivet.

Kan bara varmt rekommendera!
 

Mr.Johansson

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka till @kay75 på distans!

Fick swishen direkt efter vi var överens om affären, han återkopplade och tackade när klockan var framme.
Med andra ord snabb, trevlig och ärlig!

Klockren person att göra affär med om ni frågar mig!
 
Topp