• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

KenKun

TKVF

Panerai
Oj. Alltid roligt att vara första som tar oskulden :)

Kenkun har köpt en winder av mig. En smidig affär. Swish fungerar utmärkt med denna man.
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Sålde precis en klocka till KenKun.
Vi träffades F2F och hade gott snack en bra stund innan vi skakade hand och det blev affär precis som planerat.

En hyvens kille och 100% goodguy!
 
Senast ändrad:

Rullplanka

Omega
2-Faktor
Köpte 2 läderband av KenKun, de var precis lika fina/oanvända som de beskrevs. En mycket snabb å smidig affär, har bara gott att säga om KenKun.
 

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Har nyligen gjort ett par straps till KenKun. Superbra och snabb kontakt och trevligt snack. Skulle utan tvekan göra klockaffär med KenKun. Hundra procent god kille! :)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpte winder av KenKun f2f, ytterst trevlig att göra affär med. Han lät mig till och med prova sin brutalt snygga Panna.
Gör mycket gärna fler affärer med denna man, han är 100% GG:)
 

Biffbert

Cartier
100% goodguy, köpte en klocka av kenkun, tog inte mer än nån timme från att jag swishade till att jag hade ett refnr att följa.
Smidig affär och trevlig som tusan! :)
 

Parabellum

Rolex
2-Faktor
Andra gången jag träffar KenKun F2F och köper klocka. Första gången var det jag som sålde.

Han är en toppenkille att både snacka och göra affärer med! 5 stjärnor av 5!
 

MickeJ

Panerai
Beställde två remmar av mig och precis just då så gick ett av mina verktyg sönder som gjorde att jag remmarna blev två veckor försenade i väntan på nytt verktyg. Tack för tålamodet! :)
Jag upplever honom som både trevlig och seriös att göra affärer med, rekommenderas varmt! GG :)
 
Senast ändrad:

Calfen

Panerai
Sålde min första plats som under senaste veckan visst blivit en andra plats avseende en bokning av den nya daytonan med keramisk ring. Trevlig och seriös, 100 % goodguy! Hoppas du får klockan i Augusti nu :D
 

Marieberg

Omega
Sålde en Rolex GMT BLNR 2014 i Feb detta år. En smidig affär som avlöpte problemfritt. Kan verkligen rekommendera honom till framtida affärer.
 
Senast ändrad:

Osclat

Cartier
Köpte ett par skor av Kenkun, inte som helst konstigheter och påköpet fick man en trevlig pratstund om klockor. Dessutom fick man klämma lite på en platona för första gången :) definitivt goodguy.
 
Senast ändrad:

Nopaq

Breitling
Köpte en klocka av KenKun, Affären gick smidigt och kändes väldigt trygg!

100% reko kille att både prata och handla klockor med.
/ N
 
Senast ändrad:
Sålt en klocka till Mr.KenKun Smidig affär och trevligt. En riktigt trevlig goodguy helt enkelt! Gör gärna fler affärer i framtiden om så skulle bli.

/G
 
Topp