• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Keps, hatt och mittemellan

Fisherking

Rolex
2-Faktor
Barnen säger att jag ser ut som en gubbe på stan och frun sa att jag såg ut som en 70-åring. Dom fattar ingenting, hatt är coolt.
E38DFA97-ACED-424B-9A81-D1E7EC7D8C57.jpeg
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Hatten - är den helt död?! Jag gillar ej att ta på mig keps, tips på hatt att ha istället?! Jag är sugen på en panamahatt ska tilläggas så tips inom den kategorin mottages tacksamt
 

FlipSwede

Rolex

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Så här står det på sidan, men det kanske är inaktuell info 🤠
Screenshot_20220419-190650.jpg

(Kul ämne! Cool huvudbonad för de som klär i det.)
Tack, då var jag lite snabb. Försökte välja och kunde bara välja Kanada eller us som leveransland.

ja hatt är riktigt tveeggat, jag gillar tanken på det, tyvärr är jag inte en sådan som klär i det men jag klär inte i keps heller och vill hellre ha hatt, men för att vara helt säker vill man ju prova först, därför är det lite läskigt med shipping som innebär tull eftersom det blir kostsamt och ovärt att skicka tillbaka.
 

Psykel

Patek
Hatten - är den helt död?! Jag gillar ej att ta på mig keps, tips på hatt att ha istället?! Jag är sugen på en panamahatt ska tilläggas så tips inom den kategorin mottages tacksamt
Kan rekommendera Hattbaren på Götgatan i Stockholm. Grymt utbud och grymt kunnig personal! Köpte min Tonak fedora där här om året. Tänkte nog köpa en Panama till sommaren. Stort utbud Panamahattar!
 

Putteman

Cartier
Jag trivs väldigt bra i gubbkeps, går ju variera mycket med materialen. Om det är stilistiskt korrekt vet jag inte, men jag gillar det. :)
 

Fisherking

Rolex
2-Faktor
Sommarhatten. (Fick med en klocka på bilden också)
Lite hög. Gyla äventyrskläder på det så ser man ut som Nicke Nyfikens kompis.
F39CC09A-B962-4193-A3BB-4F6CBD83B163.jpeg
 
Topp