Bilder livar upp. För oss som inte känner igen huvudbeklädnaden.En naken Flexfit navy/svart med lagom l a g o m tweakad näbb är ok i vissa sammanhang, eller NewEra, har inte hittat någon utan en massa fånig brodyr på ännu dock...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bilder livar upp. För oss som inte känner igen huvudbeklädnaden.En naken Flexfit navy/svart med lagom l a g o m tweakad näbb är ok i vissa sammanhang, eller NewEra, har inte hittat någon utan en massa fånig brodyr på ännu dock...
Barnen säger att jag ser ut som en gubbe på stan och frun sa att jag såg ut som en 70-åring. Dom fattar ingenting, hatt är coolt.
Hatten - är den helt död?! Jag gillar ej att ta på mig keps, tips på hatt att ha istället?! Jag är sugen på en panamahatt ska tilläggas så tips inom den kategorin mottages tacksamt
Tack för tips! Caracas fedora såg intressant ut! Tyvärr skickar de bara inom US och till Kanada verkar det som :/Mens Panama Hats | Panama Hat | Panama Hats for Men - American Hat Makers
Shop authentic mens Panama hats at American Hat Makers. Our Panama hat offers superior quality and style. Embrace adventure with Panama hats for men.americanhatmakers.com
Så här står det på sidan, men det kanske är inaktuell infoTack för tips! Caracas fedora såg intressant ut! Tyvärr skickar de bara inom US och till Kanada verkar det som :/
Tack, då var jag lite snabb. Försökte välja och kunde bara välja Kanada eller us som leveransland.Så här står det på sidan, men det kanske är inaktuell info
(Kul ämne! Cool huvudbonad för de som klär i det.)
Kan rekommendera Hattbaren på Götgatan i Stockholm. Grymt utbud och grymt kunnig personal! Köpte min Tonak fedora där här om året. Tänkte nog köpa en Panama till sommaren. Stort utbud Panamahattar!Hatten - är den helt död?! Jag gillar ej att ta på mig keps, tips på hatt att ha istället?! Jag är sugen på en panamahatt ska tilläggas så tips inom den kategorin mottages tacksamt
Tack för tips! jag högg en stetson Panama i helgenKan rekommendera Hattbaren på Götgatan i Stockholm. Grymt utbud och grymt kunnig personal! Köpte min Tonak fedora där här om året. Tänkte nog köpa en Panama till sommaren. Stort utbud Panamahattar!
Dåså! Hoppas du blir nöjd!Tack för tips! jag högg en stetson Panama i helgen
Klart det är korrekt, klippte en för ett paket Marlboro på Murphy's i Berlin när det var fotboll med skottar.Jag trivs väldigt bra i gubbkeps, går ju variera mycket med materialen. Om det är stilistiskt korrekt vet jag inte, men jag gillar det.
Mäktig proveniens!!Klart det är korrekt, klippte en för ett paket Marlboro på Murphy's i Berlin när det var fotboll med skottar.
Snyggt! Det är nog bra med lite höjd i en sommarhatt, för ett isolerande luftlager. Blir nog lätt för varmt om den sitter som en mössa.Sommarhatten. (Fick med en klocka på bilden också)
Lite hög. Gyla äventyrskläder på det så ser man ut som Nicke Nyfikens kompis.