Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är jag ledsen att behöva säga, men du hade fel @Mekmek ,Steinhart har naturligtvis en homage på Exp II, tänk om de kunde designa NÅGOT själv...Finns ju klockor med stålbezel också...t ex exp2, dock tror jag inte Steihart har homage på den (vad jag vet).
Den där var inte rolig.Detta är jag ledsen att behöva säga, men du hade fel @Mekmek ,Steinhart har naturligtvis en homage på Exp II, tänk om de kunde designa NÅGOT själv...
Den efterliknar Steve McQueen expyn, ja vad säger man?![]()
Mår riktigt illa av denDen där var inte rolig.
Den var ju inte ens nära att var lite snygg..Detta är jag ledsen att behöva säga, men du hade fel @Mekmek ,Steinhart har naturligtvis en homage på Exp II, tänk om de kunde designa NÅGOT själv...
Den efterliknar Steve McQueen expyn, ja vad säger man?![]()
Fnissade högt när jag läste din kommentar.Den var ju inte ens nära att var lite snygg..![]()
Humortråden i lifestyle nästa?Fnissade högt när jag läste din kommentar.
Frugan frågade direkt: Vad fnissar du åt?
Är det Klockskratt nu igen?
Måste vara något fel på omgivningen som inte begriper hur viktigs denna diskussion är!![]()
Haha kopia? Vet du ens vad det betyder? Enligt din tolkning så är även certina ds Diver oxå kopia....Det är i princip en kopia.
Vad jag har fått höra så presterar den mycket bättre än seikos (e.g sumo) i samma prisklass, byggkvaliten är också bättre om man nu bortser från att den trots allt är en homage.Man kan ju intala sig det i alla fall. Med tanke på vad de kostar och utbudet i den prisklassen så har jag svårt att se varför man köper en Steinhart om det inte vore just för att de ser ut som Rolexmodeller.
Känns som det där är fortsättning på en gammal låst tråd.Vad jag har fått höra så presterar den mycket bättre än seikos (e.g sumo) i samma prisklass, byggkvaliten är också bättre om man nu bortser från att den trots allt är en homage.
Vad tycker du om Tintin filmen?Känns som det där är fortsättning på en gammal låst tråd.
Haha kopia? Vet du ens vad det betyder? Enligt din tolkning så är även certina ds Diver oxå kopia....
Känns som det där är fortsättning på en gammal låst tråd.
Å andra sidan, vilket bättre tillfälle att återuppliva de döda än under halloween?
Funderade på att skapa en LMGTFY men ville inte framstå som drygGoogle funkar ju också![]()
Funderade på att skapa en LMGTFY men ville inte framstå som dryg
(Nu har du kanske något nytt att googla)
Haha insåg det nu, det var dock inte jag som bumpa förstHerrn gillar att nekrobumpa gamla trådar.
Den såg fin ut.Eller så skaffar man en pelagos med matt keramisk ring. Best of both worlds.
![]()