• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kikuo Ibe Legacy Tour

Reflektion:
Wow.
Ibe-san är en sann legend och väldigt jordnära och rolig.

Det hela startade med en intervju av en dansk journalist som ställde bra frågor, dock kändes det som det blev lite "lost in translation". Höjdpunkten var helt klart hans presentation av skapandet av G-Shock. Något som man måste ha upplevt på plats för att förstå storheten i hans person 🤗

Sen blev det fotografering och signering. Var helt ärligt ganska skakig 😅

Visst ja. Vi fick goodie bags med t-shirt och annat också 😎

Reflektion:
Wow.
Ibe-san är en sann legend och väldigt jordnära och rolig.

Det hela startade med en intervju av en dansk journalist som ställde bra frågor, dock kändes det som det blev lite "lost in translation". Höjdpunkten var helt klart hans presentation av skapandet av G-Shock. Något som man måste ha upplevt på plats för att förstå storheten i hans person 🤗

Sen blev det fotografering och signering. Var helt ärligt ganska skakig 😅

Visst ja. Vi fick goodie bags med t-shirt och annat också 😎
Vi vill ju se goodiebag-öppning oxå😃

Frågade min svåger (som talar och läser flytande japanska) vad signeringen betyder:

1000019356.png

Funderade på vilken klocka jag skulle be honom signa (1 klocka per person) och hade köpt en DW-5000R för ändamålet. Men till slut valde jag min måttligt använda DW-5035 Kobra Kai-edition 😊 som var klockan som tände G-shockgnistan.

IMG_4236.jpeg
IMG_4235.jpeg
Haha! Nästan samma som jag valde. Han skrev på min ultrasvarta. Dåligt val dock för nu kan jag inte använda den. Borde valt en billig GShock istället.

Tillbaka
Topp