• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kim

NRE

Vacheron
2-Faktor
Det finns en särskild plats i klockhimlen för folk som skickar med en godisbit när man handlar grejer. Kim ska dit. GG.
 
  • Like
Reactions: Kim

Rey

Rolex
Köpt ett OEM Asso-band till min Panerai av Kim. Snabba svar, snabb leverans och skickade med extra saker utöver det vi kommit överens om. Good guy utan tvekan! :)
 
  • Like
Reactions: Kim

gonza

Panerai
Sålt på distans till @Kim, vilken hjälte! Super smidig och lättsam affär, gärna fler affärer med denna eminenta herre!
 
  • Like
Reactions: Kim

Hasse Varg

Rolex
Pledge Member
2-Faktor
Köpt en länk F2F av @Kim vilket var en både snabb och trevlig affär. Länken var exakt i det skick den beskrivits, @Kim är verkligen en 100% goodguy och jag skulle inte tveka ett ögonblick att göra ny affär med honom :)
 
  • Like
Reactions: Kim

BruceL

Omega
2-Faktor
Köpte ett strap av Kim, betala sent på kvällen hade sms tidigt på morgon att det var på väg, dessutom på en helg. Snabb och trevlig!
100% GG
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Kim

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Handlat av bäste @Kim igen! Mycket trevlig och seriös KS:are som jag gärna gör fler affärer med. 100% Goodguy!
 
  • Like
Reactions: Kim
Topp