Björnamin
Basic
- Pris
- 12000kr
- Returpolicy
- Enligt ök.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer en King Seiko SPB281J (37mm diameter). Fantastisk grå urtavla med mjukt borscht-mönster. Är vad jag skulle kalla ett riktigt strap monster. Gör sej fantastisk på länk, läder och nato. Klockan håller tiden som den ska och är i bra skick. Köpt av mej för ett par år sen på forumet från första ägaren. Har legat oanvänd över ett år sen jag köpte min graal så dags att sälja.
Klockan har spår av användning, vanligt bruksslitage. Små märken på spännet och efter bandbyten. Inga större repor eller dings. Klockan kommer fullset, dvs lång länk med alla delar, box, papper, färdcase med flera fack samt tag.
Automatiskt urverk som är fantastiskt mjukt att vrida upp om man så skulle vilja. Modern sportig design. Älskar i synnerhet finishen på visare och markörer samt att länken är bland de bästa jag använt. Dock ingen micro adjust då det är en "butterfly clasp".
Betalning sker via swish. Inga byten denna gången. Vid frågor eller om ni vill ha fler bilder är det bara att höra av er. Har försökt ta bilder i ärligt ljus.
Referenstråd ser ni här;
klocksnack.se
Klockan har spår av användning, vanligt bruksslitage. Små märken på spännet och efter bandbyten. Inga större repor eller dings. Klockan kommer fullset, dvs lång länk med alla delar, box, papper, färdcase med flera fack samt tag.
Automatiskt urverk som är fantastiskt mjukt att vrida upp om man så skulle vilja. Modern sportig design. Älskar i synnerhet finishen på visare och markörer samt att länken är bland de bästa jag använt. Dock ingen micro adjust då det är en "butterfly clasp".
Betalning sker via swish. Inga byten denna gången. Vid frågor eller om ni vill ha fler bilder är det bara att höra av er. Har försökt ta bilder i ärligt ljus.
Referenstråd ser ni här;
Björnamin
(OBS, bytt användarnamn från BenjaminU till Björnamin, ber om ursäkt för förvirringen) Ni som gjort affärer med mig får gärna lämna ett omdöme!👍