• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kläderna gör mannen

Hej alla!
Jag har under längre tid sökt efter ett bälte med ett väldigt specifikt mönster men gått bet. Det har varit en favorit sedan jag köpte det för närmare 20 år sedan (minns ej var), men nu börjar det bli slitet.
Söker alltså ett nytt som är så likt detta som möjligt.
Tips mottages tacksamt!
Trevlig helg!
IMG_3953.jpeg

Hej alla!
Jag har under längre tid sökt efter ett bälte med ett väldigt specifikt mönster men gått bet. Det har varit en favorit sedan jag köpte det för närmare 20 år sedan (minns ej var), men nu börjar det bli slitet.
Söker alltså ett nytt som är så likt detta som möjligt.
Tips mottages tacksamt!
Trevlig helg!
IMG_3953.jpeg
Använd Google lens

Jag har ett problem med dad caps som kanske någon fler här har stött på. De är så grunda och det känns mer som att de sitter som en kalott snarare än en keps (jag har normalstort huvud). Det verkar som att alla köper från samma tillverkare för det spelar ingen roll om jag tittar på märkes eller no name, alla sitter likadant.

Jag vet att det tillhör stilen men det får finnas gränser.

Är det någon som känt samma och faktiskt hittat en tillverkare med lite mer djup?

Bilagor

• IMG_0224.jpeg
    IMG_0224.jpeg
    566.9 KB · Visningar: 1
Jag har ett problem med dad caps som kanske någon fler här har stött på. De är så grunda och det känns mer som att de sitter som en kalott snarare än en keps (jag har normalstort huvud). Det verkar som att alla köper från samma tillverkare för det spelar ingen roll om jag tittar på märkes eller no name, alla sitter likadant.

Är det någon som känt samma och faktiskt hittat en tillverkare med lite mer djup?
Barbour blev retur för mig som inte ville ha så mycket djup!

Ralph Lauren tycker jag är djupare än de flesta övriga.

Tillbaka
Topp