• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Kleiz

Har precis slutfört en affär med Kleiz som inte kunde gått smidigare! En hedersman som jag väldigt gärna gör fler affärer med i framtiden :)

Sålde en klassisk vintagedykare till @Kleiz vilket var en snabb och krångelfri affär. Riktigt trevlig prick och lätt att göra business med. Klar good guy!

Jag har fått äran att göra ett band till Kleiz. Trevlig och enkel kontakt, smidigt genomförd affär. Lämnar inget att önska, GG :)

Sålde en klocka i 28k klassen till @Kleiz. @Kleiz är en mycket seriös köpare som ställde relevanta och koncisa frågor om klockan. Detta gjorde att jag med mycket gott samvete kunde sälja klockan till honom då både han och jag var medvetna om vilket skick klockan var i. Efter att jag besvarat frågorna avslutades affären snabbt och smidigt, betalningen kom direkt efter avslutad affär. Vi hade en trevlig och intressant diskussion under hela processen. @Kleiz är en seriös klocksamlare och definitivt en “good guy” som jag gärna gör fler affärer med i framtiden :)

Martin är den ultimata köparen att ha göra med.
Sålde en Rolex TurnOGraf och allt gick väldigt smidig, ett nöje att ha göra med :)
IMG_2722.JPG

Bytt en Iwc plus pengar mot en Datejust TOG. Mycket smidig och trevlig konversation, snabb leverans och klicka i kanonskick. 100% goodguy som rekommenderas!

Sålde en klocka runt 60k strecket till @Kleiz och det va hur smidigt som helst att göra affär med den mannen.
110% goodguy i min bok :)

P

Köpt Rolex på distans av @Kleiz
En trevlig kille med rätta värderingar, affären gick hur smidigt som helst.
110% GG.

Köpte en Rolex av Kleiz. Snabb och smidig affär! Jag skulle gärna göra affär med Kleiz igen. Rekommenderas!

Gjorde en affär i 30k klassen via min storebror med @Kleiz! Affären gick smidigt till med tillhörande klocksnack f2f.
Uppriktig och beskrev klockan bra som stämde överens när mötet skedde. GoodGuy i min bok

Köpte en Speedmaster Professional på distans av @Kleiz. Affären gick hur smidigt som helst, leverans som utlovat och klockan i det skick som beskrivits i annonsen. Vill även ge Martin en stor eloge då han tog sig tid att förklara både det ena och det andra för en förstagångsköpare som mig själv. 100% Goodguy som verkligen kan rekommenderas!

Sålde en vintage-klocka vid en blixtsnabb F2F med denne mycket trevlige forummedlem. Hade bra kommunikation hela vägen från första kontakten. Synd att jag inte hade tid för en klockfika men det kanske dyker upp fler tillfällen. Skulle inte tveka en sekund att göra affär igen. 110% Goodguy!

Tillbaka
Topp