• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock-, cigarr- å livsnjutare-GTG på G

Cristian

Rolex
2-Faktor
@Rock_N_Ron står värd för GTG och Herf!
Tack!

image.jpg
 

BOTL

Panerai
På tåget hem till Gävle, tack SJ för att ni påminner de få gångerna man åker tåg att man ska ge fan i det. Betala dubbelt för ni inte får fram en kod till min ombokningsbara biljett.

Tack Ron för värdskapet och Cristian samt Samuel för sällskapet. En mycket trevlig afton som gav mersmak åt flera fina klockor.
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
På tåget hem till Gävle, tack SJ för att ni påminner de få gångerna man åker tåg att man ska ge fan i det. Betala dubbelt för ni inte får fram en kod till min ombokningsbara biljett.

Tack Ron för värdskapet och Cristian samt Samuel för sällskapet. En mycket trevlig afton som gav mersmak åt flera fina klockor.
Tack själv! Tack till ovan nämnda och inblandade ;)

Nu:
image.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
På tåget hem till Gävle, tack SJ för att ni påminner de få gångerna man åker tåg att man ska ge fan i det. Betala dubbelt för ni inte får fram en kod till min ombokningsbara biljett.

Tack Ron för värdskapet och Cristian samt Samuel för sällskapet. En mycket trevlig afton som gav mersmak åt flera fina klockor.


Tack själv! Alltid kul att lära känna nya människor som man förmodligen inte skulle lära känna utanför detta gemensamma intresse.

Nu ska jag snart äta grillad entrecote för 3:e måltiden i rad innan hemfärd.
 
Topp