• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka för 5000:-

Den nya modellen har betydligt mindre tydliga "hack", jag tycker som du om originalmodellen i övrigt.

Här är den nya.
DS Action Diver 2017 sw.jpg
DS Action Diver.jpg

Galet snygga tycker jag. Lagomt lik en Submariner men med en distinkt egen stil och inte alls homagelik.

certina6.jpg

Den gamla. Bra snygg men jag gillar inte bezeln.
Och de har lyckats justera datumet till en mer rimlig position. Gillart!:)

Kan varmt rekommendera en Certina First Cheramic. Grymt prisvärd klocka med detaljkvalite likvärdigt med betydligt dyrare ur.

Fick bli denna tillslut, den äldre versionen med den gamla loggan som är snyggare i mitt tycke. :) Fick ge 4600:- för den med tull, moms och frakt inräknat, är jag väldigt nöjd med. :)

Ny från auktoriserad återförsäljare också :angel:

Bilagor

• $_58.JPG
    $_58.JPG
    41.5 KB · Visningar: 112
Senast ändrad:
Fick bli denna tillslut, den äldre versionen med den gamla loggan som är snyggare i mitt tycke. :) Fick ge 4400:- för den med tull, moms och frakt inräknat, är jag väldigt nöjd med. :)

Ny från auktoriserad återförsäljare också :angel:

Stort grattis! Mycket bra pris med! :) Vart köpte du den ifrån?

Den nya modellen har betydligt mindre tydliga "hack", jag tycker som du om originalmodellen i övrigt.
Här är den nya.
ds-action-diver-jpg.600606

Galet snygga tycker jag. Lagomt lik en Submariner men med en distinkt egen stil och inte alls homagelik.

certina6.jpg

Den gamla. Bra snygg men jag gillar inte bezeln.
Vad heter en sådan (referensnr) och var kan jag hitta den?:)

Tillbaka
Topp