• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka med Jubilée länk(?)

TheRedDevil

Cartier
Hej! Skulle gärna vilja tips på klockor med jubilée länk(tror att det heter så). Har kikat på en seiko skx009, men hittar ingen på en svensk sida och så skulle det vara kul att se om ni har något tips på alternativa modeller. Prisgrupp: 0-10000. Make it rain!
skx009_review_dial.png
 

jabla

Sarlacc
Hej! Skulle gärna vilja tips på klockor med jubilée länk(tror att det heter så). Har kikat på en seiko skx009, men hittar ingen på en svensk sida och så skulle det vara kul att se om ni har något tips på alternativa modeller. Prisgrupp: 0-10000. Make it rain!
skx009_review_dial.png
Inte i ditt prisintervall men gillar hur du tänker, den här har suttit på armen idag.

WP_20170814_11_31_25_Rich (2).jpg


Seikodykare med Pepsi-insert och jubilee tror jag blir perfekt för dig men andra kan säkert hjälpa dig med inköpskälla.
 
Senast ändrad:

TheRedDevil

Cartier
Riktigt fin! Nej inte min prisintervall just nu men man jobbar väl ditåt;) ja jag gillar den men som sagt hittar den inte på någon svensk sida..
 

Rulle

Audemars
Hej! Skulle gärna vilja tips på klockor med jubilée länk(tror att det heter så). Har kikat på en seiko skx009, men hittar ingen på en svensk sida och så skulle det vara kul att se om ni har något tips på alternativa modeller. Prisgrupp: 0-10000. Make it rain!
skx009_review_dial.png

Mycket klocka för pengarna !!
Vissa hatar det jublieet andra gillar det riktigt mycket !
Jag är på gilla sidan .. märker knappt att den är på
 
Topp