• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klocka och ring

Valde ring i borstat vitguld och polerad platina, den funkar fint med alla klockor jag någonsin skulle kunna tänkas vilja ha på armen, förutom möjligtvis brons.

150311-Ring.jpg

Toma handleder och fingrar bortsett ifrån klockan. När jag hade min dykare med svart tavla och svart bezel kunde jag ha ett orangeflätat armband ifrån Singular för lite färg. Annars nada.

Fy fan va coolt att ha dom ringarna. Kanska ska dra ner å träna lite översteg åt vänster så kanske man tar en tröja i Rangers sen.:

Kickar liv i den här tråden igen, någon som har en Göran Kling ring och matchar med sin klocka?

Varit sugen på ett köp länge och blev inspirerad av @Aurum s YM bild i ”Manlig nog att bära småklockor” tråden att ta tag i det igen. 😀

Tillbaka
Topp