Spelar folk wow fortfarande? [emoji12] Antar att det har blivit en del spelande efter nya expansionen [emoji1]
Säkert snitt på 12h/dag senaste månaden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spelar folk wow fortfarande? [emoji12] Antar att det har blivit en del spelande efter nya expansionen [emoji1]
Säkert snitt på 12h/dag senaste månaden.
Ändra rubrik till dagens tv-spels-tråd
MEN MAMMA, DET ÄR EN DATOR. FATTAR DU INGENTING, daa.
Yes sir, I can boogie...Jobbar hemifrån idag. Jävligt stressigt såhär under slutet av Q4 osv...![]()
Det är antagligen den enskilt bästa låten som skrivits i modern musikhistoria. Bach aint got shit att komma med i det här fallet.Yes sir, I can boogie...
![]()
Fan, skulle jag vilja ha någons jobb ör de ditt. Du verkar ja ett grymt jobbTyvärr så har man själv inte haft tid på 2 år att spela något.
Jobbar bara konstant.
Jag är driftsättare, jobbar utomlands och kör igång hamnkranar. Kör både PLC och drifter samt så kommer det in mycket annat skit emellan som ställverk osv.
![]()
![]()
Fan, skulle jag vilja ha någons jobb ör de ditt. Du verkar ja ett grymt jobb![]()
Läste först namnet på bänken längst till vänster som Fan såg dock att det stod Ean, hade dock varit skoj namn på en kid!Lungt på jobbet idag med julpyssel. Skolavslutning imorron sen blir det 19 dagar jullov
![]()
Lungt på jobbet idag med julpyssel. Skolavslutning imorron sen blir det 19 dagar jullov
![]()
Bilden är tagen 09:17 och uppladdad 09:21, det betyder att du haft 4 minuter på dig att photoshopa in den balla koppen för att imponera oss, ingen är så cool att han har en sådan på riktigt.
Gotcha, Sherlock out.![]()