Lyssna på låten: Deja vu med Yngve och du kommer att fattaDen här trådstarten är en riktig deja vu-resa. Startades en liknande nyligen. Hittar inte den tråden nu, men sök gärna runt lite.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lyssna på låten: Deja vu med Yngve och du kommer att fattaDen här trådstarten är en riktig deja vu-resa. Startades en liknande nyligen. Hittar inte den tråden nu, men sök gärna runt lite.
Ingen dålig present!Den här är inköpt, betald för och kommer att bli min dotters när hon konfirmeras 2021
![]()
Bilden är exklusivt tagen av @Aurum
Tack för det, ja jag hoppas hon blir nöjdIngen dålig present!
Amen vad faen, om kan jag som är garanterat en av de fattigare här på detta LYXFORUM så kan fan du också !Det blir absolut ingen Michel Kors eller Gant. Det är min systers son för att klargöra. Kan nog starta ett klockintresse om jag lyckas hitta rätt klocka. Men tror det blir Seiko. Vill köpa nytt denna gång. Certina känns tråkigare än seiko för mig om det inte är en Super Ph vi snackar om
Tack igen för alla förslag.
Richard Mille är det du egentligen vill rekommendera eller hur
Richard Mille är det du egentligen vill rekommendera eller hur
Haha kul! bland det första som dök upp när jag googladeLite OT, sorry!
Bilden är tagen av mighttps://klocksnack.se/threads/sarb017-plågar-mig.50354/page-22#post-1960050
Sjukt skumt (och kul) att se den poppa upp här och där utan att man själv har delat den!
För övrigt håller jag med, Alpinisten är en skojig och prisvärd klocka och verkar stämma in rätt bra på beskrivingen. Frågan är väl om grabben kommer tycka att den är snygg och charmig eller raka motsatsen, äcklig och ful... Omöjligt att säga innan han har sett den själv![]()
Deras automatiska dykare mäter 43mm vilket blir för stortInstämmer på Certina. Dels deras DS Divers men dom har också en hel del trevliga kronografer inom budget.
Deras automatiska dykare mäter 43mm vilket blir för stort