• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka tillsammans med aktivitetsarmband

Återupplivar tråden lite för att se om någon har andra/bättre förslag 2023 än vad som tidigare avhandlats. Letar efter något diskret liknande TS. Tyvärr verkar ju allt komma med display nu för tiden, undantaget Oura och Whoop, som båda ligger i ett prissegment ovanför vad jag är sugen att lägga på något jag eventuellt tröttnar på efter 3 månader.

Den mest diskreta/prisvärda lösningen jag kan komma på verkar vara svart Fitbit Inspire 3 som man konfigurerar att bara aktivera displayen om man petar på den (istället för automatiskt) för att den ska vara bara ett armband så att säga. Anyway, nyfiken på ifall något förändrats på de två år denna tråden varit på is
 

JPS33

Cartier
2-Faktor
I nån annan tråd var det någon som tipsade om ett spänne till vanlig klocka som innehåller träningssensorer. Minns inte vilket märke och vet inte heller hur bra det fungerar. Tycker i alla fall det är ganska innovativt och definitivt diskret.
 
Topp