• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockan du bar mest 2019

Har aldrig en kronograf eller dykare på jobb men denna verkar åka på typ varje helg...
Screenshot_20191228_064722.jpg
Screenshot_20191228_064705.jpg
Screenshot_20191228_064627.jpg

Dock använder jag sällan en klocka mer än en dag i streck så inte helt lätt att avgöra... :)

För tredje året i rad så fortsätter jag traditionen vilken-klocka-är-det-som-fått-mest-tid-på-handleden-tråden.

I år igen så blir det en av mina Tudor HC. Har nog varit ganska jämnt mellan Black och Blue så kan inte specificera mer än så förutom nedan bild som är gjord av ”dagens klocka” från 1a oktober.

Dock så blev det ett köp mot slutet av året: Casio G-Shock GA-2100 som är deras tunnaste hittills. Väldigt bekväm och den har fått väldigt mycket tid på handleden sen den anlände så kanske en vinnare under 2020. Vi får se!
462367D7-AB81-4E96-8462-6089C9005EAA.jpeg

Vad är då den klocka som ni själva främst burit under 2019? Man får bara välja en.

GOTT NYTT ÅR på er alla

Tillbaka
Topp