• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockbilder

JOS

Breitling
Jag söker någon med en stor klocksamling som är villig att dela med sig av bilder. Betalar.
Vänligen,

Johan
 

JOS

Breitling
Jag driver ett bolog som arbetar med handel av klockor. Kort skulle man kunna säga att det är i marknadsföringssyfte.
 

JOS

Breitling
Har du en stor samling bra bilder så kontakta mig på 0727015643 så kan vi inleda en dialog kring vad det här projektet handlar om. Skulle jag vara ute efter bilder till någon gråhandel hade jag väl bara googlat lite
 

meo_swe

Audemars
@JOS som flera sagt så känns upplägget lite skumt. Du behöver absolut inte ha något fuffens för dig, men så du är så vag som du är så drar i alla fall jag till mig öronen. Alldeles flr ofta här på forumet läser man om folk som blir av med klockor på ett eller annat sätt, och att du då letar efter någon med "en stor klocksamling" gör att paranoia slår till. A och O i skriven kommunikation är att vara tydlig, så om du återkommer med en vettig beskrivning av dig, din firma samt kanske visioner och lite glädje kommer du säkert få ett gott utfall av din förfrågan:)
 
Topp