• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Klockentusiaster i Skåne.

Jag är en grabb som bor i Skåne med ett stort klockintresse, därför undrade jag om det fanns några andra eldsjälar här i forumet som också bor i Skåne och hade varit sugna på ett meetup för att bara snacka klockor med mera.

Jag är inte säker, men tror redan det finns ett sällskap här. Dock är det lite svårt att komma in i den gemenskapen.
Men visst intresse finns :)

Jag är inte säker, men tror redan det finns ett sällskap här. Dock är det lite svårt att komma in i den gemenskapen.
Men visst intresse finns :)
Antar att du inte bor i Skåne då? Jag har kollat rundor lite men har haft svårt att hitta andra folk i Skåne tyvärr. Men det är som du säger, svårt att komma in i gemenskapen.

Då lägger jag in en länk till en tidigare gtg, där finns många namn på lokala Klocksnackare.
Och livetråden

Tillbaka
Topp