• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes KLOCKJULKALENDERN 2013 - NU SÄNKER VI DE SISTA!

seikoswede

Panerai
Hur fan skall man hinna hålla koll på vad som göms bakom lucka 24!?

Julgröt hemma, lite paketöppning med kidsen, köra till svärmor, ta en rejäl snaps, förklara för svärmor att jag är mätt efter 8,62 kilo med julmat och inte orkar mer, ta en ännu större snaps, förklara för svärmor att tom en tesked Ris ala Malta skulle få mig att dö av invärtes blödningar, ta en ännu större snaps.........

och så vidare!

När skall jag få tid att följa tråden? Hur? På vilket sätt?

Ahhhhhhhrrrrrgggghh! Är som ett barn kvällen före julafton! Jag vill veta vad som finns bakom lucka 24!!!!!!
 

Totte

Panerai
Hur fan skall man hinna hålla koll på vad som göms bakom lucka 24!?

Julgröt hemma, lite paketöppning med kidsen, köra till svärmor, ta en rejäl snaps, förklara för svärmor att jag är mätt efter 8,62 kilo med julmat och inte orkar mer, ta en ännu större snaps, förklara för svärmor att tom en tesked Ris ala Malta skulle få mig att dö av invärtes blödningar, ta en ännu större snaps.........

och så vidare!

När skall jag få tid att följa tråden? Hur? På vilket sätt?

Ahhhhhhhrrrrrgggghh! Är som ett barn kvällen före julafton! Jag vill veta vad som finns bakom lucka 24!!!!!!


Du får inte ha för höga förväntningar! Som när man var liten; Önskade sig en SnowRacer och fick en pulka från Sport Johan :(
 

Totte

Panerai
GOD JUL WATCHLOVERS!!!
UMiIUX0.jpg
 

Galaxy

Rolex
Håller med Jabla, kvalar absolut in bland de bästa trådarna på KS. Tackar återigen för den extremt fina julklappen jag fick, samt spänningen inför varje lucköppning. Det blev en riktigt god jul! :D
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
+1

Jag har varit inne varenda dag för att titta till din tråd, alltid lika spännande att se vad som väntat bakom varje lucka. Tack Totte!
 

Totte

Panerai
Nu rullar Rea'n igång :)
Det feta Zodiac-racingbandet hör till till Chrono'n med orange vridring...Så givetvis följer det med.
XJ19oLS.jpg
 

Totte

Panerai
KÖR EN LITEN SAMMANFATTNING ÖVER KLOCKORNA SOM ÄR KVAR :)
w1M1gs3.jpg


LUCKA 2: Issey Miyake Trapezoid AL, På gummiband, lite skav på spännet: 1500 kr 1100 kr
LUCKA 7: Wenger City Chokladbrun alarm-quartzare. Kommer på Bund-strap i fin plåtask: 1200 kr 900 kr
LUCKA 9: Timex Vintage Välanvänd automater. Ingen koll på historik men den tickar 400 kr 300 kr
LUCKA 10: Nooka V ZOT Pimpig digitalare, kommer med läder och mesh 1100 kr 800 kr
LUCKA 12: Alessi Castiglioni Chronograph AL6021 Quartz-chrono. Kommer med italy-NATO + originalläder + box. 1200 kr 900 kr
LUCKA 15: ALBA Chrono Gräddvit quartz-chrono. Mörkbrunt läder följer också med. 650 kr 450 kr SÅLD
LUCKA 18: Luminox Navy Seal Skön mörking kommer komplett plus ett rött pvd-nato, nytt batteri 1600 kr 1400 kr SÅLD
LUCKA 21: Zeno Basel AS1130 Limiterad handjagad pilotare kommer på brunt läder + originalband: 2500 kr 2100 kr
KUCKA 23: Seiko Premier 7D46 Elegant Kinetic perpetual med sköna funktioner som viloläge och minne 2500 kr 2100 kr
 
Topp