• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Klocklåda

Starillusion

Cartier
Pris
200
Returpolicy
Nej då jag inte vill ha tillbaka den.
Bilder Skickat
  1. Ja
Tänkte låta denna låda gå vidare då jag har en ny och bättre. Det är är den billigare kvalitén så vänta er inget underverk. Ganska lite använd så skulle säga att den är i bra skick, men några kuddar har lite mer slitage än andra som jag visar på bilderna.

Betalning är 200:- som ska skickas till välgörenhet, till exempel: WWF, bröstcancerfonden, barncancerfonden eller något man känner för. Som ni kommer få verifiera med en print på betalningen som skickas till min mail.
Så snart som det är gjort så skickar jag den till den adress som du vill ha den till.

Väl mött och har en trevlig kväll :)

20180425_220005.jpg


20180425_220019.jpg


20180425_220109.jpg
 
Topp