• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

klockodile

john b

Rolex
Nytt bytte med klockodile. Dyr seiko mot dyr seiko på plats. Solid och trevlig kille som vanligt!
Bra klocka, som var lite finare än hans beskrivning t.o.m.
 

Geparden

Audemars
Bytt klockor med tillägg av pengar från min sida. Klockodile är mycket enkel & smidig att ha att göra med. Köp, sälj, byt, gör vad som helst - det blir bra hursom. Good guy så klart!
 

Foxbolt

Cartier
Friends Of KS
Köpt ytterligare en GS av @klockodile. Om man fick önska något här i livet vore det att han köpte alla klockor jag någonsin vill ha och sedan flippade dessa så jag aldrig behövde göra affär med någon annan ;)

Precis så bra och smidigt är det :)! 110% Goodguy!
 
C

Coach

Guest
Genomförde en bytesaffär med @klockodile och allt gick hur smidigt som helst.
Trevlig kommunikation, snabb och välpaketerad leverans. Klockan var precis enligt beskrivning. 100 % goodguy :)
 

Geparden

Audemars
Ännu ett köp med klocka som delbetalning avslutad.
Kan inte tänka mig enklare säljare att ha och göra med. Bra kommunikation med snabba beslut och snabb, väl packad leverans. En fröjd rakt igenom alltså. Kommer definitivt göra affärer igen då @klockodile dessutom har en mycket god klocksmak. Alltid en good guy!
 

Rulle

Audemars
otroligt bra kille att göra affärer med!

köpt en Breitling Chronomat med utc utav herren och allting gick perfekt
det är klocka nr 4 jag köper av denna herre!
 

-JL-

Rolex
2-Faktor
Köpt en Grand Seiko f2f av @klockodile
Mkt trevlig och ärlig kille. Klockan i sig var i bättre skick än han framställde den innan påsyn och hela affären var en smidig och trevlig upplevelse.
Helt klart en goodguy med ett genuint klockintresse.
Tvekar inte att göra fler affärer i framtiden :)
-JL-
 

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Träffade Klockodile och köpte en Speedy idag. Mycket trevligt och lärorikt möte. Jag är 100% nöjd med affären och klockan motsvarade beskrivningen. Klockodile är en 100% goodguy och jag kan varmt rekommendera att göra affär med honom.
 

KlasG

Breitling
Köpte en Breitling B1 av klockodile.
Trevligt samtal och en klocka i toppskick damp ner efter ett par dagar.
Mycket nöjd, GG till 100%, tack för en bra o trevlig affär!
 
Topp