Vintage92 skrev:Någon dykare
Ngn dykare? Inte vilken som helst utan en s.k. Arnie! Ref H558-5009.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vintage92 skrev:Någon dykare
Aquaracer2 skrev:_jonte skrev:Nån som vet vad för guldklocka den sliskiga snubben i Baggage Battles på Discovery har? Ser ut som typ en DJ i 18k (jubilee)...
Den andra ser ut som en YM 2?
Tror det där är en Seiko "Arnie", eller möjligtvis "pre-Arnie"Vintage92 skrev:Tack igen grabbar för alla fina kommentarer.
Rber, du har helt rätt, jag pausar då jag ser något intressant, blir mycket hackig att se filmen men vafan
Idag drar jag till Norge så detta blir sista Bond för denna vecka!
Inga jätte bra klockposer i denna James Bond film.
Någon dykare
Målarn skrev:
Camo00 skrev:Vintage92 for president!!!
Kson skrev:Målarn skrev:
Saknar Discovery när du säger så!
Drive, sjukt bra film, rätt coolt med en moddad patek, även om jag själv aldrig skulle modda en!
Ps har skummat hela tråden för att inte dubbelposta någon..
Enligt www.watchesinmovies.info så är det en fejkad patek. En detaljs som jag tycker är lite smårolig på den karaktärenModdad?? Den där Patek modellen som han bär i filmen finns väl inte ens?? Eller ?
Haha, såg också denna rulle nyss med tjejen. Med en sådan klocka känns ju det första rånet med 200k vinst lite fjantigt.Haha du hann före mig !! Nice
Har sett The Finest Hour. Dem flesta i filmen bar en Citizen Aqualand
http://www.imdb.com/title/tt0101879/
Imorgon kommer jag lägga upp bilder från en annan film, där dem bär Aqualand och den har fått 7.4 på imbd, de du!Budgeten kanske inte räckte så långt när man får 4,2 på imdb