Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La la land, Ryan Gosling bär vintage omega (40-50 tal?)
Grym film men jag förstår om den inte är för alla...
ja. jag har skrivit det i någon wolf of wall street tråd för några år sedan. sök så hittar du det.Di Caprios guld-Tag (3000?) från Wolf of Wallstreet har varit uppe ett par gånger men nu när jag ser om filmen ser jag att han även här en vittavlad. Någon som vet vad det är? Tag är väl givet, men ref?
Bump på denna tråd, TV kocken Jureskog rockar AP i Världens bästa burgare
Kanske har postas tidigare men sprang över den här länken som har några godbitar.
The Great Gatsby
Actor: Leonardo DiCaprio
Character: Jay Gatsby
Watch: Vintage Jaeger LeCoultre Reverso?
Och någon konstig Pulsar, förstås....Kevin Hart kör en isad Day-date 40 i What Now.
Om det redan har behandlats i tråden ber jag om ursäkt men någon som har koll på vad Barney bär i how i meet your mother? Kollat lite och ser ut som en submariner i några avsnitt och någon form av dressklocka i andra. Cartier eller JL kanske?
Tag Heuer Link och sedan Submariner vad jag vet.
Bästa serien någonsin... Swag... Vilken citatmaskinBillions är ju en skön serie och där det frossas i Cartier under de första två säsongerna. Sedan dyker även AP upp under säsong 3.
Håller helt med! Han gör halva serien.Bästa serien någonsin... Swag... Vilken citatmaskin
Haha, tänkte just in och skriva om denna. Riktigt bra serie, fan att säsongen är slut.Billions är ju en skön serie och där det frossas i Cartier under de första två säsongerna. Sedan dyker även AP upp under säsong 3.
Hbo nordic!Men nu blir jag glad över att höra att det fins fler säsonger av den serien. Jag har endast sätt den första som gick på svt, dags att börja leta, vart ser ni dom?
Nytt är det väl inte men Underwood har väl genomgående kört IWC?Kan inte vara den enda som börjat knarka den senaste säsongen av House of Cards, det har ju diskuterats tidigare, men är det några nya klockor i den senaste säsongen ? Doug kör sin bratte, Joel kör sin Panerai, något annat nytt?
Ser onekligen ut som en navitimer av något slagVad kör Michael Kelly i House of cards? (Doug).
Nån slags Bratte? ☺
Ja det håller jag med om efter att ha kollat lite. ☺Ser onekligen ut som en navitimer av något slag
Och Val Kilmer var smal. ☺I filmen Heat ser vi här Tom Sizemore's karaktär Michael Cheritto bara upp en Rolex DayDate 36mm helt perfekt. Svårt att få en bra screenshot från scenen.
För övrigt en av de bästa filmerna som gjorts, om inte den bästa.