Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Men hallå??? Vadå snyggt klädd? Hermesskärp? DUBBEL JÄVLA WINDSOR?Ricrob skrev:masterkiller skrev:Målarn skrev:Dryg eller ej men jävligt bra smak på klockor
+1 och snyggt klädd....men en dryg jävel ändå....
Erkänn Martin, det skulle du också vara/bli i hans skor!
F.ö. kastar jag in en +2 på klock och klädstilen!
Fryken skrev:Hade ingen aning om vem denna Scott var så kände mig tvungen att googla. Hittade några sköna citat:
“I may be a douche to some people, but I actually do run companies.”
“Who doesn’t have a polo shirt? Only somebody from, like, Lake Minnetonka.”
“Now, I’m not claiming I’m not an a**hole...”
Såg S05E07 igår och tänkte lägga upp... Bra fokus på urtavlan då!Chrisse skrev:Breaking Bad
TH Monaco
Målarn skrev:Ekmikael skrev:Målarn skrev:Kollade på UFC 155 och såg att Stitch hade en jävligt stor klocka på sig!!
Är det nån amerikansk "jetset" klocka eller någon Riktig märke ??
Lite bättre bild på klockan..
Påminner i alla fall om en Diesel i 65 mm.
http://sortiment.se/sv/klockor/158-diesel-dz7125.html
Jaa så sant, jävligt lik är den !! Du kan ha rätt där :lol:
Målarn skrev:Halvguldare och en jävla massa guld :mrgreen: :mrgreen:
Gold Rush Alaska
Ricrob skrev:Målarn skrev:Halvguldare och en jävla massa guld :mrgreen: :mrgreen:
Gold Rush Alaska
En man med stil, vem han än är..?! :lol:
Målarn skrev:Antiques Roadshow USA
Fullset Explorer och bara en ägare
Per skrev:Kap? Känns pretty much som marknadspris som de säger 12-14.
Fryken skrev:Per skrev:Kap? Känns pretty much som marknadspris som de säger 12-14.
För en fullset 1655? Missar jag något här eller?
Vintage92 skrev:Förlåt om jag är totalt bakom flötet men vad är det där för program Målarn? Vart kan man hitta/se det? :roll:
Tack så mycket, då har man det man gör ikväll.Målarn skrev:Vintage92 skrev:Förlåt om jag är totalt bakom flötet men vad är det där för program Målarn? Vart kan man hitta/se det? :roll:
Antiques Roadshow USA... Jaa du, laddar ner eller streamar
Brukar vara ganska intressanta avsnitt!!
morrism skrev:Såg en halvdålig film med tjejen, gerard butler sprang runt med en speedmaster. Bounty Hunter hette rullen