Har du legat djupfryst eller?Känns faktiskt helt sjukt att ”ha kvar” Sopranos att se. Nu med alla dessa klockor så kommer man ju ha svårt att hänga med i handlingen när man väl börjar se den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du legat djupfryst eller?Känns faktiskt helt sjukt att ”ha kvar” Sopranos att se. Nu med alla dessa klockor så kommer man ju ha svårt att hänga med i handlingen när man väl börjar se den.
Har alltid tänkt börja se den. Men då har det dykt upp annat helt enkelt.Har du legat djupfryst eller?... Så jävla bra skådespeleri särskilt från Gandolfini.
Det är det absolut med tanke på att pussy's daydate ser ut att ha en "corall" eller orange stella tavla
Kul tråd, ligger och glor as we speak! Tveklöst bästa serien som någonsin gjorts i mitt tycke.
Juniors TT DJ är väl en bulova i själva verket? Har för mig att det är så och att det framgår när han hamnar på hispan och ger bort den till en av vårdarna
Tror inte det är samma klocka utan en annan. Den har ger till vårdaren är inte en DJ, utan en vintage Bulova. Dock är detta inte under samma tidslinje utan skiljer säsonger.
Fick höra en rolig anekdot rörande Tony av @Casual Bum. Det florerade ett rykte/myt kring att Tony har samma klocka genom hela serien.... Det stämmer så när som ett tillfälle! Dock dagdrömmer Tony att han är någon annan vid det tillfället! så det räknas inte. Bra spottat @Casual Bum![]()
Han har väl en annan gulddinka i pilotavsnittet vill jag minnas?
Ingen aning. Var längesen jag såg Sopranos... Men blev bra allt sugen på att plöja igenom det igenHan har väl en annan gulddinka i pilotavsnittet vill jag minnas?
Historien om Sopranos är annars att de aldrig tog betalt för några produktplaceringar.Smygreklam? Minns att Oris finns med i avsnittet när Christopher & Carmine Jr. åker till LA. Luxury Lounge heter avsnittet minns jag, dem ger iallafall bort just Oris under eventet dem är på.
Historien om Sopranos är annars att de aldrig tog betalt för några produktplaceringar.
Ba plöja! Magisk vintersysslaIngen aning. Var längesen jag såg Sopranos... Men blev bra allt sugen på att plöja igenom det igen![]()
Ja det blir så ibland, men nu har du något riktigt bra att kolla på ett tag.Har alltid tänkt börja se den. Men då har det dykt upp annat helt enkelt.
Vågar nog påstå att han har samma DD i guld alla avsnitt förutom i en del av ett avsnitt SE06 där han drömmer att han är en affärsman. Tror att det är när Tony blev...Han har väl en annan gulddinka i pilotavsnittet vill jag minnas?
Kul tråd och en riktigt bra serie.
Lite intressant att "James Gandolfini Thinks Kobold is nr1". Han bar en Submariner annars som ambulanspersonalen snodde när han dog enligt rykten.
Vågar nog påstå att han har samma DD i guld alla avsnitt förutom i en del av ett avsnitt SE06 där han drömmer att han är en affärsman. Tror att det är när Tony blev...
*SPOILERALERT, SLUTA LÄS NU OM DU INTE SETT DET ÄNNU*
...skjuten av Junior. I drömmen har han nån dressare på svart läder.
OK, du vinner...Det stämmer faktiskt inte. I pilotavsnittet bär han som sagt en annan guldklocka. Se bild:
![]()
“Nothing happened, we had coffee” S1E1
En Tag Link??Det stämmer faktiskt inte. I pilotavsnittet bär han som sagt en annan guldklocka. Se bild:
![]()
“Nothing happened, we had coffee” S1E1
Måste vara det va? det ser onekligen så ut på länken om inte annatEn Tag Link??
En fejk Tag Link i hel-"guld" måste vara det absolut lägsta man kan sjunka i klockbranschen??De kör tydligen en del fejk-klockor i TV och filmproduktioner av kostnadsmässiga skäl. Vet inte hur det är i detta fall.
Hehe, nog inte så i detta fallEn fejk Tag Link i hel-"guld" måste vara det absolut lägsta man kan sjunka i klockbranschen??![]()
Ah den skulle kännas rätt vissen. "Fick bra gehör på piloten, ska vi inte plocka upp en fejkrolle istället?"En fejk Tag Link i hel-"guld" måste vara det absolut lägsta man kan sjunka i klockbranschen??![]()
Tror inte det är samma klocka utan en annan. Den har ger till vårdaren är inte en DJ, utan en vintage Bulova. Dock är detta inte under samma tidslinje utan skiljer säsonger.