• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor man sålt....

Knät skrev:
Spencer66 skrev:
Lite av det junk som runnit igenom ens fingrar..

7e9bae33.jpg

Yeah right! :mrgreen:

He he, missade den...
 

Ministern

Founder
2-Faktor
De ploppar upp då och då, vi vet alla deras nick..

Vad det gäller den vita finns två fallanger, de som tror och de som inte gör det. Ingen av grupperna är helt säkra men det hindrar dem inte från att vara stora i käften.. Jag tror, Davvan den lilla gaphalsen bestrider, troligen är även gåsapågen Per på hans sida. Men vissa säger ja i tillvaron, jag är en sådan!
 

Knät

Cartier
Spencer66 skrev:
De ploppar upp då och då, vi vet alla deras nick..

Vad det gäller den vita finns två fallanger, de som tror och de som inte gör det. Ingen av grupperna är helt säkra men det hindrar dem inte från att vara stora i käften.. Jag tror, Davvan den lilla gaphalsen bestrider, troligen är även gåsapågen Per på hans sida. Men vissa säger ja i tillvaron, jag är en sådan!

[video]http://www.youtube.com/embed/XfuBREMXxts[/video]
 
Öp, öp, öp. Ljug om Herr Jajjamensan

masterkiller skrev:
Posta gärna bilder och historia om era sålda klockor, Denke och Jajjamenssan behöver ju bara länka två gånger till Glycinehemsidan och Jajjamensan till Zodiac hemsian oxå,

Nu ska jag lite snabbt dra några märken jag ägt. Inom parantes snabbt erinrat antal. Det kommer visa en mycket fin balans i mitt klockägande.

Omega (8)
Tudor (1)
Oris (8)
Sinn (1)
Certina (17)
Citizen (20-tal)
Seiko (10-tal)
Glycine (ca 50)
Zodiac (ca 30)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Eric Jajjamensan P skrev:
masterkiller skrev:
Posta gärna bilder och historia om era sålda klockor, Denke och Jajjamenssan behöver ju bara länka två gånger till Glycinehemsidan och Jajjamensan till Zodiac hemsian oxå,

Nu ska jag lite snabbt dra några märken jag ägt. Inom parantes snabbt erinrat antal. Det kommer visa en mycket fin balans i mitt klockägande.

Omega (8)
Tudor (1)
Oris (8)
Sinn (1)
Certina (17)
Citizen (20-tal)
Seiko (10-tal)
Glycine (ca 50)
Zodiac (ca 30)

No pics, or it didnt happened!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 
theargonaut skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
masterkiller skrev:
Posta gärna bilder och historia om era sålda klockor, Denke och Jajjamenssan behöver ju bara länka två gånger till Glycinehemsidan och Jajjamensan till Zodiac hemsian oxå,

Nu ska jag lite snabbt dra några märken jag ägt. Inom parantes snabbt erinrat antal. Det kommer visa en mycket fin balans i mitt klockägande.

Omega (8)
Tudor (1)
Oris (8)
Sinn (1)
Certina (17)
Citizen (20-tal)
Seiko (10-tal)
Glycine (ca 50)
Zodiac (ca 30)

No pics, or it didnt happened!

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."

Ok, it didn't happen.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Pontusk skrev:
Den där har jag haft en crush på ...länge. Också varje gång tvekat då den funnits framför näsan på mig, som om jag var blyg för den - inte vågade ta steget.
Vet inte varför. Ruskigt fin.
 
daviden skrev:
Pontusk skrev:
Den där har jag haft en crush på ...länge. Också varje gång tvekat då den funnits framför näsan på mig, som om jag var blyg för den - inte vågade ta steget.
Vet inte varför. Ruskigt fin.

Det är jobbigt när det där händer. Man möter klockan som helt enkel är för snygg för ens person. Har hänt mig också. Mina sympatier. Det är som att bli raggad på av en supermodell och fega ur.
 

oskarponken

Panerai
Eric Jajjamensan P skrev:
daviden skrev:
Pontusk skrev:
Den där har jag haft en crush på ...länge. Också varje gång tvekat då den funnits framför näsan på mig, som om jag var blyg för den - inte vågade ta steget.
Vet inte varför. Ruskigt fin.

Det är jobbigt när det där händer. Man möter klockan som helt enkel är för snygg för ens person. Har hänt mig också. Mina sympatier. Det är som att bli raggad på av en supermodell och fega ur.

Eric - Hahaha huvudet på spiken!

Rossi - Vete fan faktiskt och den här tråden och Masterkillers tråd ger mig sjuka tvångstankar att köpa den igen. Men ärligt jag föredrar klockor som man aldrig behöver ta av sig med lite mer vattentålighet osv. så jag inte behöver ta av den de fem gånger om året jag badar...
 
Topp