Jag törs inte skriva mer...Ja Tyrell och Ferrari hade en de aldrig racade med
Helt jävla ot nu men nån gammalbF1stjärnas klocka skulle man vilja ha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag törs inte skriva mer...Ja Tyrell och Ferrari hade en de aldrig racade med
och en Sony Walkman (portabel kassettbandspelare).
Ja Tyrell och Ferrari hade en de aldrig racade med
Jo jag hade de i åtanke faktiskt @Rozzy, men ifall klockorna är på par med hans formel 1 karriär så är det inte mycket att hänga i julgranen.Lill-Lövis har ju gjort klockor. Kanske svårt att hitta någon han burit men ändå!
![]()
![]()
Fler: https://www.pantbanken.se/auktioner/avslutade-auktioner/?fran_form=1&fritext=stefan johansson&pris_min=&pris_max=&f_Typ=&kontor=&sortering=&length=100
Jag kan inte låta bli att fastna för beskrivningen... Finns det så unga på forumet som inte vet vad det är?![]()
Björn Waldegårds gamla klocka skulle sitta fint! Sjukt hårt att köra SafariRallyt i en Merca SLCAyrton Sennas skulle inte sitta fel. Eller allra helst Schumis....
Ingen som har någon klocka med någon annan typ av racing-proviens (typ från nån svensk rallyförare)?
Lill-Lövis har ju gjort klockor. Kanske svårt att hitta någon han burit, men ändå!
![]()
Björn Waldegårds gamla klocka skulle sitta fint! Sjukt hårt att köra SafariRallyt i en Merca SLC![]()
![]()
Haha! 90% är 90-talister som går klädda som gamla farbröder med finklockor
De är ofta bra på att googla och skulle nog kunnat luska ut vad jag svamlade om men tänkte ändå underlätta för dem.
Jodå, problemet med @Gummos beskriving är att han tror att de vet vad en kassettbandspelare är...Jag kan inte låta bli att fastna för beskrivningen... Finns det så unga på forumet som inte vet vad det är?![]()
HilariousJodå, problemet med @Gummos beskriving är att han tror att de vet vad en kassettbandspelare är...![]()
Ett levande uppslagsverk på GSJag har köpt en Grand Seiko av Joe Kirk! Men mer än så kan jag inte skryta med.