Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det där var jag igår - uteservering och två explorers. Jag sa inget heller, det var fullt upp med småbarn osv. Men generellt så kan jag nog ge en komplimang ibland.Ja det spelar nog roll vad det är för klocka såklart, men som du säger är det nån med ett faktiskt klockintresse, och en intressant klocka snarare än bara dyr, så lär det ju oftast uppskattas om man får prata om sitt intresse.
Nu i sommar är det mest spännande jag sett nån Explorer, SMP 300 och en sub. Inget jag har känt har varit tillräckligt för att bryta sociala gränser och prata med främlingar…
Våghalsigt att ta av sig AP:n i säkerhetskontrollen med tanke på hur saker åker därigenom. Själv stoppar jag alltid ner klockor i väskan.Fick ta av mig min AP 15400 i säkerhetskontrollen på amerikanska ambassaden en gång varpå vakten hävde ur sig ”sick watch dude” när han räckte tillbaka lådan med mina grejer i. Om han var klocknörd eller inte har jag dock ingen aning om.
I övrigt är det Day Daten som fått överlägset flest kommentarer, och det bara på ett par månader.
![]()
Edit: såg precis att detta var mitt 3000e inlägg. Yay me![]()
Fast detta var ju som sagt på den amerikanska ambassaden och inte en flygplats. Du går in en och en i en glashytt typ sen genom metalldetektor med prylar vid sidan av och telefonen låses in i ett litet skåp. Hade ingen väska med mig att lägga ner den i men det var ju bara jag i rummet och jag hade den under uppsikt hela tiden så kändes inte osäkert på något vis.Våghalsigt att ta av sig AP:n i säkerhetskontrollen med tanke på hur saker åker därigenom. Själv stoppar jag alltid ner klockor i väskan.
Jag borde nog lära mig att läsa.Fast detta var ju som sagt på den amerikanska ambassaden och inte en flygplats. Du går in en och en i en glashytt typ sen genom metalldetektor med prylar vid sidan av och telefonen låses in i ett litet skåp. Hade ingen väska med mig att lägga ner den i men det var ju bara jag i rummet och jag hade den under uppsikt hela tiden så kändes inte osäkert på något vis.