• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockor och bilar?

BadkarsPiraten

Vacheron
Kompressormatad v8 + Rolex = love!
Min lekbil, duger inte för så mycket mer än att bränna däck och piska folk vid rödljus! :pompus:
20140424_173624.jpg
 

Landshark

Cartier
När jag körde Porsche, var jag sjukt nojig över att lillkillen skulle råka repa den eller liknande. Han älskade att sitta i förarstolen och slita i spakarna. Vid ett tillfälle råkade jag använda orden: "Du får vara försiktig, det är faktiskt ingen leksak!". Varpå sambon tittade på mig och sa: "Är det inte...?" :)

 

BadkarsPiraten

Vacheron
När jag körde Porsche, var jag sjukt nojig över att lillkillen skulle råka repa den eller liknande. Han älskade att sitta i förarstolen och slita i spakarna. Vid ett tillfälle råkade jag använda orden: "Du får vara försiktig, det är faktiskt ingen leksak!". Varpå sambon tittade på mig och sa: "Är det inte...?" :)


Var är bilen?
Allt jag ser är en Rolex Deepsea....




































:woot:
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Tackar, stämmer kom igår kväll.

Mumma!
Hoppas vi träffas någon gång så kan vi jämföra din 15202 med min 15300! ;)
Och så kanske jag kan tigga till mig en åktur i Maseratin.... ;)
Går bra också om du startar Maseratin så sitter jag på en pall bakom och dricker pilsner medans den står på tomgång resten av kvällen.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Mumma!
Hoppas vi träffas någon gång så kan vi jämföra din 15202 med min 15300! ;)
Och så kanske jag kan tigga till mig en åktur i Maseratin.... ;)
Går bra också om du startar Maseratin så sitter jag på en pall bakom och dricker pilsner medans den står på tomgång resten av kvällen.
Nej nej nej!! Inte tomgång!! Han måste gasa lite det är då det händer grejer. Det bästa är nedväxlingar under viadukter... Stor njutning. Trodde min V60 blivit konverterad till elbil efter turen i Maseratin:)
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Mumma!
Hoppas vi träffas någon gång så kan vi jämföra din 15202 med min 15300! ;)
Och så kanske jag kan tigga till mig en åktur i Maseratin.... ;)
Går bra också om du startar Maseratin så sitter jag på en pall bakom och dricker pilsner medans den står på tomgång resten av kvällen.
Du vet vad som händer om du inte står på gasen i Maseratin va ?
 

BadkarsPiraten

Vacheron
Du vet vad som händer om du inte står på gasen i Maseratin va ?

Nope, något speciellt? Transformers?

Nej nej nej!! Inte tomgång!! Han måste gasa lite det är då det händer grejer. Det bästa är nedväxlingar under viadukter... Stor njutning. Trodde min V60 blivit konverterad till elbil efter turen i Maseratin:)

Ja jag tänkte ifall han inte vågar släppa in mig i bilen så nöjer jag mig mycket väl med en pall och bilen på tomgång ;)
 
Topp