Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vill gärna att du skriver i denna tråd igen när du insett hur jävla dyrt det är att renovera hus och när din bättre hälft inser att du har nytt tak, nytt kök och nytt badrum på handleden. Då är du inte så kaxig längre kan jag lova dig. Att minimera informationen är enda lösningen, tro mig.Köp henne en Rolex, såklart.
Att det ska vara så jävla svårt att fatta.
Det var alltså därför den såldes så fort, inte p.g.a. obefintlig AR?Det är en omöjlighet. Tog hus i helvete så fort jag köpte Rolex och hon insåg vad klocklådan är värd. Ljug som fan om vad de kostar och involvera henne så lite som möjligt. Visa inte ens dina nya klockor. Det är enda lösningen som funkar för mig. Och ge fan i att kommentera mina nya klockor på instagram.![]()
Nej nej, sålde den för att den kändes detaljlös och tråkig (och inte hade AR).Det var alltså därför den såldes så fort, inte p.g.a. obefintlig AR?
Jag har också turen att ha en fru som är förstående för mitt klockintresse, hon har till och med blivit lite intresserad själv. En liten dos hjärntvätt gör susen. Visa henne bilder på olika klockor du är intresserad av varje dag under några månaders tid så kommer hon nog att börja mjukna. Funkade för mig.
Edit: Blev inte sämre när jag köpte henne en Rolex.
Hon har tyvärr rätt i att det onödigt! Precis som så sjukt mycket annat är onödigt (i mitt fall den där löjliga klockan, trummaskinen, analogsynthen etc..). Det ÄR helt enkelt onödigt för det har inget med överlevnad att göra. Det ligger på nivån ovanför och dallrar bland Gucci-väskor och 'det där finare vinet'.Hade en vild diskussion med mina kära flickvän om klockor häromdagen. Hon tycker det onödigt att spendera pengar på klockorDärför har jag en fråga till er!
Hur lyckades ni få era flickvänner/fruar till att gilla klockor? Eller är det ett omöjligt uppdrag?
Ha de gött!
-Martin
Köp henne en Rolex, såklart.
Att det ska vara så jävla svårt att fatta.