- Pris
- Olika
- Returpolicy
- Nej.
- Bilder Skickat
- Ja
Hej,
Säljer dessa följande tre klockor.
Sjöö Sandström Worldtimer 41 mm.
Pris: 12500kr. Bortbytt!
Klockan är köpt 2018, 2019 fick klockan nya urverket, under garantiärende. Jag är andra ägaren och har endast testat den några timmar hemma. Gummiarmbanden har tidigare ägaren kortat ner, passar mig precis som har en handled runt 16.5 cm. Klockan hade fläckar på glaset, men nu har Sjöö Sandström bytt ut glaset.
Klockan funkar och håller tiden inom specifikation för urverket.
Timex & Atlantic, 750kr för båda. SÅLD!
Vet ingenting om klockorna, men dom tickar på i alla fall. Är osäker på pris, så lyncha inte mig ifall jag är ute och cyklar.
King Seiko ref 5626-7040, från år 1971. 4300kr SÅLD!
Fint skick för att vara 50 år gammal klocka, klockan är Chronometer-certifierad, dock kan jag konstatera att klocken ej håller tiden inom COSC. Dock tickar den på fint och byter dag/datum som den ska. Okänd Servicehistorik. Medaljongen på baksidan saknas.
För tidigare annons så länken: https://klocksnack.se/threads/king-seiko-ref-5626-7040-från-1971.152830/
Bilder:
Timex & Atlantic
Sjöö Sandström
King Seiko
Säljer dessa följande tre klockor.
- Jag låter bilderna (längre ner) beskriva skicket, fråga gärna om fler bilder, eftersom jag är en urusel fotograf.
- Byten: Kom med förslag. Pengar upp/ner. Är dock sugen på Skx013 och Vostok.
- Det ni ser på bilderna är det som följer med, inget annat!
- Samtliga priser är inklusive frakt. F2F i Stockholm går fint också.
- Paketpris kan fixas.
Sjöö Sandström Worldtimer 41 mm.
Pris: 12500kr. Bortbytt!
Klockan är köpt 2018, 2019 fick klockan nya urverket, under garantiärende. Jag är andra ägaren och har endast testat den några timmar hemma. Gummiarmbanden har tidigare ägaren kortat ner, passar mig precis som har en handled runt 16.5 cm. Klockan hade fläckar på glaset, men nu har Sjöö Sandström bytt ut glaset.
Klockan funkar och håller tiden inom specifikation för urverket.
Timex & Atlantic, 750kr för båda. SÅLD!
Vet ingenting om klockorna, men dom tickar på i alla fall. Är osäker på pris, så lyncha inte mig ifall jag är ute och cyklar.
King Seiko ref 5626-7040, från år 1971. 4300kr SÅLD!
Fint skick för att vara 50 år gammal klocka, klockan är Chronometer-certifierad, dock kan jag konstatera att klocken ej håller tiden inom COSC. Dock tickar den på fint och byter dag/datum som den ska. Okänd Servicehistorik. Medaljongen på baksidan saknas.
För tidigare annons så länken: https://klocksnack.se/threads/king-seiko-ref-5626-7040-från-1971.152830/
Bilder:
Timex & Atlantic
Sjöö Sandström
King Seiko
Senast ändrad: