Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där ska jag absolut kika på, tack för tipset!Sen till dig som har en MM300 @AdrianO tycker jag du ska kika på Strapcode.
De har riktigt bra länkar (gedigna, helt solida, ofta bra lås) för vettig peng
Här tex:
https://www.strapcode.com/store/20m...lid-submariner-clasp-p-4768.html#.Wb-IXdMjHOQ
![]()
De har flera olika länkar till modellen.Den där ska jag absolut kika på, tack för tipset!
Gillar det sub liknande låset, hade ett sånt lås på ett jubilee jag hade på min skx007. Väldigt gedigna saker!De har flera olika länkar till modellen.
Men oyster är ju snyggast. Finns med olika lås att välja på. Den där kallades "submariner style clasp".
Och igen, de länkarna är riktigt bra.
är det dykarförlängning på denna eller kan man flytta över låset från den gamla?Sen till dig som har en MM300 @AdrianO tycker jag du ska kika på Strapcode.
De har riktigt bra länkar (gedigna, helt solida, ofta bra lås) för vettig peng
Här tex:
https://www.strapcode.com/store/20m...lid-submariner-clasp-p-4768.html#.Wb-IXdMjHOQ
![]()
Det var det inte på länken jag hade, men det finns oyster till mm300 med ratchetingclasp såg jag.är det dykarförlängning på denna eller kan man flytta över låset från den gamla?
Bästa "budgetlänk" jag haft är den på Seiko Monster (SKX781 ex.). Supermassiv, tung och solid för inga pengar alls.
![]()
Det tycker jag inte.Polarens Concord-klockor med integrerad länk är vansinnigt tajta. Har inte sett något i samma klass (faktiskt). Ska se om jag kan få några bilder där.
EDIT: Det kanske är fusk med integrerad?
Många som säger Oris, får nog ta och prova en nu.Oris, helt klart
Jo men verkligen, dom är oslagbara i prisklassen. Skulle dock inte köpa en självMånga som säger Oris, får nog ta och prova en nu.![]()
Ogillar att de är halvt polerade på Aquisen dock.Jo men verkligen, dom är oslagbara i prisklassen. Skulle dock inte köpa en själv