• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klockporr - Rolex Passion Meeting 2014

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Vad ska man säga... helt galet! Galet mycket pengar samlat i ett rum. Galet fina klockor med.
Mina Rolex favoriter var nog dessa fina gamla Datejust..
RPR_IMG_5223.jpg

En 6305 börjar krypa allt högre upp på min topplista, före DDs och annat som allmänt brukar anses tuffare. Fantastiskt vackra ur.
 
Väldigt intressant läsning, såg den några dagar sedan på annat håll och blev väldigt sugen att trycka iväg mycket av sparpengarna på att få tag på några fina pjäser, men jag höll mig för det...

Men vet att det ligger på "rätt" nivå när en PN Daytona i perfekt skick är vardagsmat hehe!

Såg på Instagram en kille som var där (men hamnade tydligen inte med på någon bild) som hade det som verkade vara en 1/1 Vitguld Submariner. Inget konstigt med det. Med en lila tavla. På Presidentlänk.

Den var, minst sagt, imponerade om den var genuin. (Alltså inget hemmabygge, men det tvekar jag starkt på med dessa killar!)
 
Väldigt intressant läsning, såg den några dagar sedan på annat håll och blev väldigt sugen att trycka iväg mycket av sparpengarna på att få tag på några fina pjäser, men jag höll mig för det...

Men vet att det ligger på "rätt" nivå när en PN Daytona i perfekt skick är vardagsmat hehe!

Såg på Instagram en kille som var där (men hamnade tydligen inte med på någon bild) som hade det som verkade vara en 1/1 Vitguld Submariner. Inget konstigt med det. Med en lila tavla. På Presidentlänk.

Den var, minst sagt, imponerade om den var genuin. (Alltså inget hemmabygge, men det tvekar jag starkt på med dessa killar!)

Tror absolut inte det var ett hemmabygge!
 
Topp