Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snacka om klockbuffe! Fan va mysigtGTG med vänner.
![]()
Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Den ger perspektiv på saker som är lätt att ta för givet. Hoppas du kryar på dig inom kort och att klockintresset kan fortsätta sen när du mår bättre.Jag ser helt enkelt fram emot att kunna bära en klocka. I år drabbades jag av två omgångar halvtuff covid och har bortsett från ett par månader i somras i stort sett varit sängliggande. I brist på sovbeater har klockorna för det mesta legat orörda. Nu hoppas jag att lungorna ska repa sig så att jag lagom till det nya året kommer igång med vardagen.
det museet borde vara större än vad det är!Jag ska besöka min kompis som nu driver Seikos museum i Tokyo.
grymt mysig stad att strosa runt iEn resa till Geneve![]()
Posta gärna bilder här sen när du tar med den ut på promenadenTack det kändes fint att få höra.
Jag sparade ju faktiskt en hel del pengar första halvåret, när jag bara låg orkeslös hemma, så i somras unnade jag mig en Panerai, en PAM112, som jag verkligen älskade. Den ser jag fram emot att ta med ut på en vinterpromenad framöver.
Aha men toppen, tack för infon!grymt mysig stad att strosa runt i
men se till att din respektive gillar klockor för där finns några butiker
fast patek museet lär alla damer gilla för där är ju rätt fina ur i montrarna
köp inget för dyrt tax-free på flygplatsen om du åker direkt till sverige för då atår tullen och väntar på dig!
rolexbutiken på geneves flygplats har super fin service!
Jag har gått över den bron som inte alltid funnits och badat fötterna i den kalla floden och ja, jag har druckit det kaffet också.Semester
![]()